Horea cel voinic si Wordul de aur

In postarea anterioara va povesteam cum o decizie proasta m-a dus la o descoperire importanta. Insa povestea mea cu Wordul nu se termina aici. Dupa ce am instalat OpenOffice, si l-am si folosit, am descoperit ca Office-ul 200o pe care il stersesem din Control Pannel incepuse sa mearga. Documentul ce cu doua zile in urma nu se deschidea cu nimic se deschidea acum si cu Word 2000 dar si cu Open Office. Si ce mi-am zis? Hai sa ma intrec cu gluma si sa mai incerc odarta sa instalez 2007-le. Si nu a mers. Era prea de tot sa mearga. Eroarea aia inca exista. Insa cand am deschis documentul s-a deschid cu Word 2007. Prea tare nu?
Insa ecuatiile tot nu mergeau. Cred ca aste era blestemul meu. Aseara m-am gandit sa salvez documentul in noul format Word si dupa ce a fost salvat in acest nou format a inceput sa mearga si editorul de ecuatii!
Si mai spune lumea ca nu exista minuni de Craciun :)).
Minunea cea mai mare e ca dupa 3 zile cu ploaie si un noroi cum nici toamna nu e, aseara a inceputc sa ninga, sa viscoleasca. Acum e zapada. In putin timp injcepem sa impodobim si bradul si colindele vor rasuna in toata casa.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare