Analiza


Ieri am avut numar record de vizitator. 110. Sa spunem ca am facut eu 10 vizite avand in vedere ca am scris 5 articole, si am mai intrat de cateva ori apoi si vreo 5 vizite cica le-a facut Raluca dar celalalte 95? Oriucum am fost impresionat de numarul mare de vizitatori. Daca va uitat in poza alaturataq o sa vedeti ca in al doilea barometru, cel cu "Recent Visitors", dedesupt scrie Top Iasi Blogs. Ieri am fost in topul celor mai vizitate bloguri din Iasi, dupa cum vedeti in a doua imagine.
Ieri a fost o zi interesanta pentru ca si Rona a scris 99 de lucruri despre ea si pana la urma si Raluca.
Am ajuns aseara (azinoapte e mai bine spus) la concluzia ca sunt filosoful de sambata seara. Am apuca filozofatul noapte si dau sfaturi filozofice si incerc sa explic natura unmana prietenilor pe mess. E un sentiment frumos cand incepi sa aberezi cu sens, si idele iti curg.
Cand spunea ca sunt genial, nu ma credeati :))
Sunt curios cat o sa ma mai tina cu 99 pentru ca dupa aproape 24 de ore mi-am dat seama ca nu spusesem ceva atat de important despre mine. Poate ca 99 e ceva de moment, unele sunt trasaturi definitorii, altele de moment, sau atunci, impulsiv nu scrii tot ce trebuie scris si adaugi alte lucruri stupide.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare