Serbarea de iarna

Am fost si am mancat in Mall unde era un spectacol artisit.
Spectacolul mi-a adus aminte de serbarile de iarna din 1-4, cand in clasa, urcati pe niste postamente, in doua trepte, in fata clasei, cu spatele la tabla cantam, spuneam poezii si uram parintii si pe Mos Craciun. la sfarsit primeam un cadou micut pentru ca "Mosul e sarac, suntem in tranzitie". Pastrez vii aceste amintiri pentru ca am casete video cu servarile. Eram atat de emotionati si de incantati de ceea ce faceam. Bradul micut si pricajit era frumos impodobit cu podoabe facute de noi. Tin minte ca in clasa a doua am avut serbare in franceza si eu am fost Mosc Craciu. Am fost vedeta clasei la fiecare serbare :)).
In Mall era spectacol, dupa cum ziceam. Era de fapt o serbare de iarna. Printii isi filmau copii si printe mese si printre mancare de la Mc' si KFC, lumea asculta specacolul ce avea loc pe o scena special amenajata. Mos Craciun era nelipsit de la serbare, alaturi de Craciunita, statea pe jiltul lui mare. Ce serbare in clasa, ce scena improvizata in fata clasei. Mai nou la Mall. Suntem o natiune tampita. Dupa ce am vazut indragostiti de Sf. Valentin, in Mall, sarbatorind, dupa ce ne-am invatat sa cumparam totul din mall, sa mancam acolo, mergem la film, sa ne etalam, acum au loc serbari de Craciun.
Oare cand o sa treaca moda asta?  Mi se pare ca e prea in trend sa mergi in Mall.
Gata.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare