Horea si deciziile lui intelepte ce provoaca descoperiri colosale

De parca nu mergeam cu masina si aveam loc unde sa le pun dar nu stiu ce a fost in capul meu cand am hotarat sa nu imi iau laptopul cu mine acasa de sarbatori. L-am carat in tot felul de locuri inutile dar acum cand aveam nevoie de el am zis ca nu il iau ca am 3 calculatoare pe care le pot folosii.
Si uite ca din trei la nici unul nu pot sa imi fac treaba. Sa vrei sa scrii o tema pe calculator in vacanta si sa nu poti. Aveam Word da nu imi convenea ca nu avea editor de ecuatii si l-am sters sa instalez un 2007 ce mi-a dat eroare si am rams fara nimic.
Dar uite cum asa am descoperit ca exista un program gratuit ce este echivalentul office-lui de la Microsoft ce poate fii dowloadat de pe net.
E bun pentru cei ce nu au office poate nu in Romania ca aici totul se cracuieste.
Programul se cheama OpenOfiice.org si poate fii dowloadat daca dai click pe el. Intrand pe site, dincolo de dowload, o sa vedeti o poveste frumoasa a unui proiect ambitios de a crea un limbaj unic prin acest program gratis la care putem si noi contribuii. Dincolo de aceasta utilitate exita o poveste faina ce merita aflata.

Si in final va anunt ca m-am tuns un pic, de fapt am scurtat bretonul si am taiat varfurile in rest +filat. Se cunoaste si din cauza bretonului mult mai scurt tunsoarea are o noua forma.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare