(500) Days of Summer

In timp ce urmaream filmul am realizat ca erau zeci de postari pe 9GAG despre acest film si de fiecare data ma intrebam despre ce e ste vorba. Are scene fenomelale, pline de umor si ironie ce au fost surprinse in gag-urile de pe site.
Am aflat de film de la Hakan care mi-a spus ca a vazut un film foarte bun. Cum avem cam aceleasi gusturi am zis ca e perfect pentru sambata dupamasa.
Am ajuns la concluzia ca filmele independente merita vazute. Hollywood-ul e o industrie. Baga bani in productie si scot din vanzari. Se vand si pe ei numai sa aiba profit, iar un film independent e un film de suflet pentru ca regizorul nu se prostituiaza pentru bani. Atunci cand strangi bani cu greu pentru un vis, incerci sa dai ce ai mai bun si asta face ca filmul tau sa fie arta, ceea ce ar si trebui sa fie si nu afacere.
Dezavantajul unui film indepenent e ca nu prea vine la noi in cinema. Nu are in spate o companie mama ce are ramuri in fiecare tara, care sa promoveze filmul, asa ca poti, deseori, sa aflii despre un film bun, dupa cativa ani.  Asa s-a aintamplat cu mine si cu filmul asta, care e din 2009. Posibil ca multi dintre voi l-ati vazut, iar celor ce nu stiau de el, il recomand cu drag.

(500) Days of Summer este o poveste de dragoste esuata dintre un tip,Tom (Joseph Gordon-Lewitt),  ce viseaza la jumatatea sa si in dragostea adevarata si o fata, Summer (Zooey Daschanel), ce nu crede in dragoste si vrea doar sa traiasca clipa. Filmul prezinta, alandala 500 de zile de la momentul in care Tom o intalneste pe Summer, pana cand trece peste relatia esuata. Ceea ce mi-a placut foarte mult in film e povestitorul ce isi face aparitia in momentele cheie si  faptul ca sunt multe scene vazute subiectiv, prin prisma lui Tom. Cu totii am avut un moment de bucurie cand ne vedea sa dansam pe strada, ei in film exista un astfel de moment, ce desigur se intampla doar in capul lui.
Si pentru ca dupa Vara vine Toamna, filmul are un final deschis si interesant, fara clisee tipic Hollywood-iene.

Pe curand...

Comentarii

  1. Și mie mi s-a părut genial filmul. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am vazut oarecum in ipostaza lui. Am patit-o odata la fel ca el si stiu cum e.
      Am vazut ca tu ai la like pagina ei oficiala. Mi se pre foarte cunoscuta fata ei si nu cred ca pentru ca seaman cu Katy Perry. M-am uitat pe IMdB unde a mai jucat da nu imi suna nimic cunoscut, si nu stiu de unde sa o iau

      Ștergere
    2. Si inca ceva, ai vazut filmul celalalt despre care am scris si ai spus ca vrei sa il vezi?

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare