Bldg 51

Astazi am sa va povestesc de ce ma apuca pe mine toti dracii in jilele de luni si de vineri. Marea mea problema este cladirea 51 din campus. Dupa cum puteti vedea in imagine, cladirea e S+P+17. Japonezii zic ca are 18 etaje pentru ca la ei nu exista parter si considera parterul etajul 1.
La subsol e biblioteca iar la parter e secretariatul si cabinetul medial. Apropo de secratariat: e deschis de la 9 la 5 in fiecare zi, de luni pana vineri si raspunde de toate cele trei facultati tehnice (Creative, Advance, Pure Science and Engineering). Au destul personal care sa stea la tejghea si sa iti raspunda la intrebari si au personal ce sta in spate si lucreaza. Nu ca la noi unde programul cu studentii e de 2 ore pe zi si in alea doua ore se plang ca sunt prea multi studenti, ca e galagie si ca nu pot lucra (noroc ca eu am avut parte de doua secretare exceptionale, care m-au ajutat de fiecare data, pana cand am ajuns la master si am dat de buha).
Dupa cum se poate vedea in fotografie, cladirea are 14 ferestre pe etaj (una simpla, una cu ciontravantuiri). De la etajul 2 pana la 17 structura este aceasi. Cladirea este ingusta si impartirea este pe lungime, unde pe mijloc este un palier si de o parte si de alta sunt sali de clasa, birouri sau laboratoare. Pe mijloc sunt lifturile si in spate, wc-urile (pe una din parti). La parter imparirea e diferita pentru ca jumatate din parter e ocupat de secretariat, iar la etajul 1 e un alt secretariat, si un lounge pentru profesori, insa nu stiu foarte bine cum e imparti nivelul acolo pentru ca nu am fost decat odata.
Si pentru ca o imagine face cat 1000 de cuvinte, am desenat in 5 minute un mic plan al parterului si unul al etajelor curente, pentru a intelegem mai bine ce zic:

Sunt 13 sali (sala de curs, birouri si laboratoare) pe fiecare etaj, 16 etaje. Si sunt 3 lifturi. Doua mici, in care incap maxim 6 persoane si unul mare ce opreste din doua in doue etaje. Asta e problema mea. De fiecare data cand ajuns in hol sa iau liftul sa ajung la ore o iau razna (vinerea am ore la etajul 6 iar lunea la 10; as transpira ca Gabriel Cotabita daca as urca pe scari, plus ca e o problema si cu scarile. Primele doua etaje au scari alambicate rau de tot, undeva pe lateral iar apoi, de la etajul 3, scarile de pe lateral sunt inchise si se folosesc scarile din spatele lifturilor 1 si 2,scari de exista de la etajul 2 la 17, insa se pot folosi de la 3 la 17). Este o coada infernala la lifturi, niciu lift nu vine, iar daca vine unul, deja sunt multi in fata mea ce il asteapta, deci trebuie sa il astept pe urmatorul. Si uite asa, astept 10 minute liftul. Deci fac 50 de minute pana la scoala, trebuie sa astept 10 minute liftul, ar fi bine sa ajung cu 5 minute mai repede sus, ca sa am timp sa ma aranjez in banca, si sa gasesc un loc mai acatarii (daca stau in mijloc ma bate aerul conditionat in cap, daca stau in spate nu prea vad, deci banca a doua e perfecta) si vreau sa mai beau si o cafea, deci imi mai trebuie inca 10 minute. Asta inseamna ca ideal ar fi sa ajung in campu cu 25 de minute inainte sa inceapa ora (10:40). adica sa plec din camin pe la 9 si 20 cel tarziu. Ceea ce nu se intampla niciodata. Fie plec mai tarziu un pic, fie are intarziere trenul, fie in ratez la cateva secunde sau un minut. Deci, de fiecare data, lunea si vinerea sunt pe fuga si plin de draci.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare