The Killing

Revin pe blog, dupa o pauza si imi este sincer tot mai greu sa scriu. Asa se intampla cand iti iesi din mana si cand mare lucru nu faci. Vremea e ingrozitoare si se apropie finalul de an scolar asa ca lumea nu prea e dornica sa mearga si sa viziteze.
In perioada asta am urmarit serialele pe care mi le pastrasem pe vara si unul dintre ele este The Killing. Am ajuns la concluzia ca serialele de pe posturile de cablu sunt mult mai bune decat cele de pe posturile generaliste.Aceste posturi invesesc mai mult in productie, si cu toate ca un sezon are intre 10 si 15 episoade, cred ca pretul unui sezon e cat un sezon de 24 de episoade la un post generalist. Californication, Dexter, The Walking Dead, Game of Thrones, American Horror Story si multe altele sunt dovada a ceea ce spun aici.
The Killing este o adaptare a unui serial danez, realizat in 2007. Serialul original a avut doua sezone si 30 de episoade, de aceea nu cred ca serialul american o sa aiba un al treilea sezon, dupa cele doua si cele 26 de episoade ce tocmai s-au terminat.
Ce face acest serial sa fie altfel decat celalalte seriale politiste? Pe durata celor 26 de episoade se deruleaza 26 de zile, de la disparitia victimei. Fiecare episod se desfasoara pe durata unei zile si ne sunt prezentate munca politisitilor ce lucreaza la caz dar si ce face familia victimei sau suspectii din caz. Cu alte cuvinte, serialul este de tip oldschool si nu pe banda rulanta ca super echipele de CSI, unde pe durata unui episod rezolva chiar si doua crime.
Actiunea de desfasoara in Seattle, in luna octombrie, pe o vreme ploioasa si mohorata ce confera serialului un cadru plin de mister. Implicatiile politice si cele etnice complica actiunea, la fel ca si trecutul personajelor ce par usor de suspectat. E greu sa iti dai seama cine e criminalul, pana la final, insa eu am fost precoce si am descoperit.

Recomand serialul cu caludra...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare