Las Fierbinti - o surpriza placuta

Sunt mare amator de seriale si in acelasi timp sunt mare iubitor de tara. Asa ca orice a miscat in materie de seriale sau filme romanesti, am incercat. Am fost dezamagit in mare parte si inafara de industria de telenovele romanesti nimic nu merita atentie. Comediile de tip sitcom sunt de prost gust, facute cu bani putini si reclame prea multe iar telenovelele romanesti, cu tate ca au parte de actori mari si scenarii bine scrise (destul de realsite si pline de umor) ma plictiseau repede pentru ca erau zilnice. Ma tot gandeam de ce nu se face si la noi un serial ce sa ruleze odata pe saptamana si sa aiba mai multe sezoane. Plus ca ma mai enerveza sumedenia de personaje intr-un serial romanesc. Se dezvolta pe prea multe laturi si apoi uita de anumite lucruri. Am putea face si noi un serial ce sa aiba o mana de personaje permanente si invitati speciali in fiecare episod, ca asa ar merge mai bine.

Si pentru ca incerc orice serial romanes ce incepe, am incercat si Las Fierbinti. Sincer, primul episod a fost lung si plictisitor insa am zis sa-i mai ofer o sansa pentru ca stiu ca de multe ori e diferenta intre episodul pilot si restul episoadelor. Si bine am facut. Serialul e demential. Scenariu e exac ceea ce aveam nevoie: un serial saptamanal, de comedie, in care nu prea e legatura intre personaje, personaje putine si invitati speciali. Tema e un izvor nesecat de idei: satul romanesc contemporan. Actiunea se petrece in Fierbinti, un sat undeva in Campia Romana, pe timpul verii (mi-ar placea sa vad un viitor sezon pe timp de iarna) iar personajele principale sunt primarul, carciumarul, "italianul", preotul, betivul satului, curva satului, seful de post, "mandria satului", invatatorul-veterinar si secretara de la primarie. In rest, episodic, mai apar diferite personaje din satul respectiv.Am urmarit sezonul 1 cu zambetul pana la urechi, am ras la fiecare epsiod si abia astept sa inceapa sezonul 2. Pro TV a facut in special o treaba buna- fara manele si tigani, fara scenarii copiate si nu cu prea multa reclama la produse. E al treilea serial ce imi place de la ei, dupa Baieti Buni si Cu un pas inainte. Sa aiba parte de audiente cat mai bine si cat mai multe sezoane.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare