13 luni

A trecut o luna si ceva de cand m-am intors si 13 luni de cand am ajuns pentru prima data aici. A fost o luna nebuna, plina de activitati, o luna in care am lucrat in draci, m-am plimbat, am cunoscut oameni noi si nu am apucat sa ma odihnesc.
Noul an scolar a inceput bine. De cand m-am intors nu am apucat sa ma plictisesc dar nici sa ma odihnesc. Poate doar in ziua in care am stat acasa, racit. Mai bine stateam mai mult, pentru ca acum raceala a evoluat.
Mi-e dor deja de casa si mi-e for tare de cei pe care nu i-am vazut. Zilele trecute imi aminteam de inceputul de an scolar acasa, ce misto era. Noaptea ne vedeam la facultate sa notam orarul si apoi bateam strazile. Scurta vizita in Iasi mai rau mi-a facut. Mi-e for de Sofany, de agronomie, de releu. Am chef de o petrecere, mi-e dor de Karin.
Am avut un vis ciudat intr-o noapte. M-am trezit atat de suparat ca era doar un vis... Se facea ca era nu stiu ce conferinta la facultate si ca venisem si eu cu doctoranzii, Hakan si profu din Japonia. Toata gasca ma astepta in fata la corpul R. Venise si Anca din Danemarca la confrinta, era si Shumy care venise acasa. Lavinia pregatise o petrecere surpriza in Hunters, aveau program de vizitat Iasiul pentru invitati si vremea era perfecta. Stateam o saptamana si de aceea venise si familia sa ma vada. Aveam masina in Iasi si faceam planurile pe prima zi cand a sunat alarma. Zile intregi m-a tot bantuit visul acela...

Habu imi pare rau ca ai facut nunta acum. Mi-ar fi placut sa fiu acolo, sincer...
Si dragii mei, faceti cumva sa ne auzim azi pe skype. Am multe lucruri cu care nu sunt la zi.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare