Urban Studies and Planing

Dupa cum va spuneam zilele trecute, din prea mult timp pentru cercetare si pentru a mai schimba decorul am ales sa mai iau cateva cursuri, cu toate ca am terminat toate creditele. Al doilea curs pe care l-am luat este ce; de Urban Studies and Planing. Hakan il luase si dupa primul curs mi-a zis ca trebuie sa vin si eu pentru ca e interesant.
M-am inscris sambata trecuta si luni Hakan mi-a zis ca avem materiale de citit pe cursul urmator. Am luat-o razna cand am vazut cat era de citit.  Au fost cam 100 de pagini de articole despre istoria oraselor din cele mai vechi timpuri pana in zilele noastre si istoria urbanismului in US. Am crezut ca o iau razna, ma lua somnul.
Insa dupa prima ora de curs, cand am vazut cate de mult ma ajuta sa stiu deja despre ce se vorbeste, nu am mai strambat din nas la cele 60 de pagini pe care le am de citit pentru cursul urmator.
In primul rand imi place de profa. E atat de emotionata si plina de bun simt. Ii tremura mana pe mouse in timp ce vorbea despre planul urbanistic al orasului Washington. Cursul e perfect pentru mine din urmatoarele motive: e plin de barbologie, fara matematica, fizica, fara calcule, ci doar o oara umanistica despre un lucru ce ma intereseaza. Apoi, la fel cum i-am raspuns si profei la intrebarea: "De ce am ales acest curs?", noi inginerii constructori gandim obiecte (structuri) unitare, si nu un complex de structuri si mi se pare foarte interesant sa stii cum sa legi toate piesele puzzle-ului in assa fel incat sa iasa. Ii spuneam si Marei (o prietenea de-a mea, viitoare arhitecta celebra) ca ii apreciez pe arhitecti ca stiu sa gandeasca si in interior si in exterior. Eu ori de cate ori imi construiam o casa in Sims, arata bine in plan, camerele se legau cum vroiam eu, insa cand ma uitam la ea din exterior era o ciudatenie a naturii. Apreciez arhitectii ca stiu sa gandeasca un spatiu in functie de niste conditii date.
Cred ca ma facut alegerea buna, cu acest curs, iar daca imi place pana la final, o sa urmez si partea a doua, semestrul viitor.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare