Weekendul trecut

Ma enerveaza atat de tare cand trebuie sa aleg intre doua lucruri stiind ca vor exista repercursiuni oricare din cele doua lucruri le-as alege. Si ma enerveaza si mai tare cand se ajunge in situatia asta din cauza ca eu sunt aiurit.
Va mai aduceti aminte de excursia pe care am avut-o anul trecut pe vremea asta, de ziua profului? Ei daca nu va aduceti aminte, sau deca suntei mai noi pe aici, detaliile le gasiti aici. Excursia asta se face in fiecare an pentru a-l sarbatorii pe prof si pentru a ne prezenta cercetarea. Am primit mail despre excursie de cand eram acasa, in august si mi-a intrat in cap ca e in ultimul weekend din octombrie, cand era cu un weekend mai devreme. Si am aflat asta miercuri seara, in conditiile in care: aveam de facut o prezentare (si joi era singura si in care puteam sa o fac), aveam de mers la o sedinta in cami, la teatru cu Raluca si acasa la Mart. Am ales sa nu merg in excursie. Nu aveam timp de prezentare si sedinta din camin parea importanta... Acum imi pare rau ca nu am mers...
La Kabuki a fost misto, dar puteam sa mai merg si altadata...
Sedinta din camin, ce se anunta importanta, si care ma speriase pentru ca era obligatorie, s-a dovedit a fi un mare fas. S-au furat niste lucruri din camin. Am devenit paranoic si imi incui usa cand ma duc la dus sau la masa. De fapt s-a furat o umbrela din hol. Come on! Mi-e mi-au furat 4 umbrele pana acum si nu am facut niciodata plangere. I-am zis sefului de camin si mi-a zis ca si lui i s-au furat... Sunt plangeri ca e galagie. Da, vecinul meu deasupra bubuie noaptea pe la 2 de sar din pat de panica. Dar nu asta era problema. Cineva s-a plans ca la el la eraj se spala la masina dupa ora 12 noaptea si ca nu poate dormii de zgomot. Unde pana mea au crescut astia? In padure? Pai daca caminul nu era in suburbii, unde seara la 8 nu mai misca nimic, si era in oras, faceau plangere la primarie ca e trafic? M-am enervat si am zis de problema mea cu vecinul deasupra. Un chinez de doi metrii ce se uita la mine cum ca ar vrea sa imi sparg fata. Pai daca tot ne plangem de nimicuri sa ma plang si eu. Noapte de noapte nu ma lasa sa dorm si sunt ca un zombie... L-au pus sa promita ca nu mai face iar daca mai face il parasc la parinti si la facultate :)). Japonia e grupa mica...
Noroc de petrecerea de la Mart, ca imi fusese dor de baieti... Am mai ras, povestit si mancat la un pahar de votka cu cola sau fanta de capsune.
Duminica insa mi-a venit noul set de lenjerie. Am avut contract de un an pentru a primii lenjerie de doua ori pe luna si contractul a expirat. Am semnat un nou contract si am crezut ca o sa fie simplu. O sa primesc lenjeria ca si pana acum... Da de unde... Mi-au dat saltea, pilote si perna noi. Si a trebuit sa le dau pe alea vechi. Asta nu ma supara prea tare. Si asa au o saltea subtire ce se batatorise intr-un an si acum e mai moale...
Dar au avut vreme buna in excursie si s-au plimbat pe plaja, am jucat diferite jocuri in aer liber si s-au plimbat... Anul trecut ploua non-stop si am stat in caminul ala non-stop. Logic ca mi-e ciuda ca nu am fost acolo...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare