Fantastic 4

Am terminat ceea ce mi-am propus si anume sa vad toate filmele cu super eroi Marvel pe care nu le-am vazut. Pot spune ca filmele din seria Iron Man mi se par cele mai bune iar cele din seria Fantasc Four cele mai proaste. Inafara de Jessica Alba care e acolo pentru ca e frumoasa, filmele nu au altceva. Efectele speciale sunt proaste si actiunea e de film de duminica dupamasa. De aceea am si fost surprins cand am citit ca in 2014 vor face si o continuare.
Pe langa efectele speciale proaste (cel putin in primul film) un alt lucru ce face filmul sa fie mediocru e telenovela din spate. Inteleg ca scenaristii aleg o parte interesanta din benzile desenate dar filmul al doile a jenant. Toata povestea cu drama ca nu au dreptul la o zi normala si nu au viata privata a fost prea mult. Apoi nu stiu ce ce in Avengers l-au folosit tot pe Chris Evans ce e si Torch in Fantastic Four. Ok, aceste doua povesti nu se intersecteaza, ca altele, insa Torch mai apare si in povestile cu Spider Man deci o sa fie o droaie de Evans in serii. Singura explicatie e ca cineva e fan patratele lui Evans pentru ca nu e un actor prea bun.
Concluzia? Nu asda bani sa merg la cinema sa vad a treia parte. E mai sanatos sa o vad acasa, in pat la laptop sau tableta.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare