3in1

1. Acum cateva saptamani am fost mustrat ca am folosit masina de spalat dupa ora 12:00 AM. Cica regulamentul din camin spune ca nu se folosete dupa miezul noptii. Doar ca nu am folosit-o dupa 12, ci am inceput sa spal la 10 jumate, si cu tot cu uscare s-a terminat la 12 jumate. Jumatate de ora am depasit programul si mi s-a facut raport. Adica un copchil din camin i-a spus administratorului ca nu a putut dormii din cauza mea. Stia si ca sunt eu, pentru ca s-a uitat in uscator si a recunoscut hainele. Ca sa vezi... La o saptamana dupa, m-am trezit la 5 jumatate pentru ca trebuia sa fiu undeva devreme. Si ghici ce, uscatorul functiona. Si um ma spalam eu pe fata, l-am vazut pe turnator ca venise sa isi vada rufele. L-am intrebat atuni: 12 noaptea e tarziu dar 5 dimineata nu e devreme? S-a uitat lung la mine si a plecat. Sa ma duc si eu sa ii fac raport? Mai ales ca am motiv: are o problema cu veirifatul usii. Dupa ce o incuie o zgaltaie de vreo 3 ori sa vada daca e incuiata. Si face asta de fiecare data cand pleaca. Si mai ales sambata dimneata la 8, cand eu dorm... Insa nu ma arunc la copilarii din astea si il las in pace (pana se umple paharul)...
2. In anul intai ne-a spus profa de RM ca in tarile civilizate cartile tehnice sunt scumpe. Ne spunea atunci ca cartea de capatai a RM-ului a fost adusa in tara de un prof ce a scris-o la mana, dupa o copie din biblioteca. Nu avusese bani sa o cumpere si si-a petrecut timpul scriind la mana cartea. Dumneaie avea o opie xerox, vai de capul ei. Ma gandeam atunci ca exagereaza. Pana cand a trebuit sa cumpar o carte, pentru un curs, ce am folosit-o 2 cursuri si care a costat 50 de euro (era 80 varianta cartonata). Nu mai bine asa saraci si cu carti ieftine, decat sa ne rupe pielea librariile? La asa preturi nimeni nu ar mai cumpara carti la noi...
3. In Japonia daca e vedere la Fuji, costa. Acelasi apartament, insa cu vedere la celebrul munte, costa mai mult decat unul fara vedere. Lume se bate pentru a locuii la niveluri inalte pentru a se trezii dimineata cu muntele zeu. Intr-o zi, administratorul m-a luat cu el pe acoperis sa imi arate muntele. Se vede de la etajul 5, de pe terasa ce da pe acoperis, doar daca e senin. Nu am reusit sa ii fac o poza, ca era fix in soare, dar daca mai pind senin, o sa-i fac.
Pe curand...

Comentarii

  1. si?? ai facut raport ? ca mie nu mi-ai povestit de rufe :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma stii pe mine turnator? il las in pace pana in f** una peste moaca. nu il mai suport din nou, acum vreo 2 minute iar isi verifica usa...

      Ștergere
  2. du-te si bocaneste-i si zi-i ca e cam stresanta faza !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi la cina s-a asejat langa mine. Avea chef de tovarasie. Ma tot intreba una alta, dar ii raspundeam scurt si la obiect. Imi vine sa il bag in masina se spalat si sa dau drumul sa mearga :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare