Poveste

Intr-o seara de toamna patru straini, ce s-au gasit intr-un oras atat de mare si de diferit, se intalneau pentru prima data la baut, in Golden Gai. Bautura curgea odata cu discutiile cand:
Ra: Bai, eu nu am vazut niciodata muntele Fuji. Am fost pe el, dar niciodata nu l-am vazut in toata splendoarea lui.
Ro: Noi stam intr-un oras ce se numeste Fujimino, ceea ce insemna campul de pe care se vede Fuji, poate ne vedem odata la noi in statie sa vezi Fuji de acolo.

Cateva zile mai tarziu, o conversatie pe Facebook.
Ro: Am vorbit cu Ra si am stabilit sa ne vedem la noi, peste doua saptani, sambata, pe la 4. Si pentru ca lui H ii e pofta de Salata Boeuf, eu si A am stabiltit ca dupa ce vedem muntele, saveniti la noi la o bere si o salata boeuf.

O saptaman mai tarziu, intr-un restaurant pe langa o statie de metrou, dupa o zi plina cu vizite pe Muntele Nokogiri.
H: Nu stiu de ce mama nu face supa Minestrone. Seamana destul de bine cu supa de rosii ce e foarte populara la noi acasa.
A: Si lui Ro ii place supa de rosii foarte mult si o gateste foarte bine.
Ro: Hai ca va fac supa de rosii cand ne vedem saptamana viitoare.

Asa a inceput si s-a concretizat o idee, ce s-a transformat in cea mai tare seara pe care am petrecut-o in Japonia. Nu ma asteptam sa mananc niciodata aici supa de rosii si salata boeuf si nici sa beau vin fiert.
S-a intamplat ca dupa mult timp sa ma distrez atat de tare ascultand melodii stupide gen: Libera la mare sau Vamos a Mamaia, sa dansez de nebun si sa ma prostesc. Mancarea a fost excelenta, bautura din belsug si compania minunata.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare