Pui cu ciuperci

Totul a inceput de la un articol pe SoftCuisine despre o salata de ghebe cu maioneza. Mi se facuse o pofta ca niciodata. Dar nu am vazut niciodata maioneza, am decis sa cumpar, si cum nu au ghebe, am ales doua tipuri de ciuperci ce semanau cu ghebele. Rezultatul? Dezastru. Nu semana deloc cu ghebele de acasa, dar erau bunute. Noroc ca nu am folosit toate ciupercile si m-am gandit sa pastrez cateva.
Noroc, pentru ca vineri dimineata, dupa ce m-am trezit mahmur, dupa vinurile de la ambasada, am citit un afis, cum ca nu avem mancare in camin pentru ca e vacanta (festivalul Waseda). Dupa ce am mancat o banana si am baut o cafea, m-am dus la magazin sa imi cumpar cate ceva, de gatit tot weekendul. Uitandu-ma dupa punga pentru pui cu sparanghel, am gasit punga cu sos pentru pui cu ciuperci. Suna bine. Asa ca ma cumparat pulpe de pui dezosate si taiate bucati mici, si m-am apucat de gatit.


Am inabusit puiul cu o picatura de ulei si apa, acoperite la foc mediu. Cand am vazut ca nu mai scade apa, am scos capacul si le-am lasat la foc mare pentru cateva minute.
Apoi am adaugat ciupercile, cand a mai ramas putina apa si dupa ce a scazut totul, am adaugat sosul din punga. Am lasat la foc mic, acoperite, cateva minute.
Cam asa arata la final. Tot mai bun e cel cu sparanghel. Sosul de la acest fel de mancare, avea boabe de mustar iar sosul era cam prea acrut. Dar a fost bunut.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare