Androidu'

Cine zice ca Androidul e mai bun ca iOS-ul, e fie ignorant, fie frustrat. Da, Samsung Galaxy e mai bun ca iPhone ca telefon, ca performante dar nu ca sistem de operare. Am tableta de doua luni si pot spune ca Androi sucks. Se blocheza des, e instabil si asta conteaza. Da, interfata e mai oau decat a lui iOS, acum cu noul update poti sa intorci dispozitivul in home, si ti se muta ecranul din protret in landscape, poti sa faci ce vrei cu iconitele dar ce rost are daca se blocheza?
iPhone-ul nu mi s-a blocat niciodata de un an si 2 luni de cand il am, niciodata.
Dar 150 de euro pentru o tableta, se merita si nu e totusi tableta de la kindle ce nu are aplicatii, e android, ce e pe locul doi la aplicatii.
Da, sunt fan Google, am tot spus-o: blogger, gmail,  Chrome, dar nu google+ si nu android.
Sunt lucruri ce o sa fie mereu cele mai bune ca iOS-ul sau Mac-ul, ce sunt atat de stabile si nu am virusi si kindle-ul pentru ebooks.
Si aici incep a doua probema. Ce te faci cand esti departe de casa si iti place sa citesti? Iti cumperi un ebook-reader. Eu mi-am luat Kindle pentru ca e mama lor si pentru ca Amazon promite si posibil ca intr-o zi se va dezvolta si in Romania. Pana atunci ma rog ca editurile noastre sa scoata carti in format kindle.

Exista un singur site ce vinde ebook-uri si ala e Elefant. Toate editurile te duc spre ei cand vrei sa cumperi un ebook. Nu stiu daca ei si transforma cartile in ebook-uri, dar oricum ei le blocheza. Am crezut ca innebunesc saptamana asta cu o carte. Am citit o stire cum ca anul asta s-a dat cel mai mare premiu pentru literatura in Romania. Lucian Dan Teodorovici a castigat premiul editiei I a festivalului Augustin Fratila cu romanul Matei Brunul. Logic ca am devenit curios si am vrut sa citesc cartea. Singura posibilitate posibila? Ebook. Cei de la polirom m-au trimis pe Elefant, acolo am vazut ca nu exista format pentru kindle ci doar pdf sau epubi. Ok, folosim tableta (nu prea imi place dar nu am ce face; kindle are e-ink si nu strica sau oboseste ochii). Intru pe site, ma uit la ce si cum se face si ei recomanda trei aplicatii. Le instalez pe toate (pe android) si nu merge. Cumparasem cartea deja, nu imi era de bani ci de faptul ca ma bate tehnologia. O iau de la capat pentru fiecare aplicatie, le sterg si le reinstalez de n ori. Nimic. Incerc o alta aplicatie ce imi spunea sa imi descarc si sa imi convertesc cartea in calculator si de acolo s-o iau pe tableta. Nu merge. Nervos, trimit mail la Elefant. Primesc un raspuns de la un tocilar ce ma ia de sus, explicandu-mi cu majuscule la cuvintele cheie, pasii de pe site. Ii raspund si ii zic ca dupa cum am scris si in mail, am urmat pasii si nu merge. Imi trimite print sreenuri. Aici am observat problema. Andoidul nu a instalat aplicatia calumea si nu aveam butonul de setari. L-am cautat in setarile tabletei, nimic.
Pana la urma tipul a fost dragut si mi-a zis de alta aplicatie pe care ei nu o au pe site pentru ca nu le platesc reclama. Aplicatia aceea a mers, si acum am si eu cartea in tableta. Poate am timp sa o si citesc (de fapt sa o termin pe cea pe care o citesc acum).
Cam asta e motivul pentru care regret ca nu am avut 300 de euro sa imi iau iPad mini... Oricum sunt satisfacut de tableta, ea merge foarte bine, sistemul de operare ma supara, usor... Dar pentru cei ce sunt invatati cu androidul, posibil ca e normal.
Apropo, ati vazut ca google tocmai a lansat Telefonul Nexus 4, facut de LG (Google a trecut de la HTC la Samsung si acum LG) si tableta de 10 inch Nexus 10, facuta cu cei de la Samsung? Par interesante si cred ca telefonul e foarte performant. Poate asa mai iese si LG din umbra, ca a picat urat...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare