Pertrecere de bun venit pentru noii-veniti din camin

Se pare ca pana si zeii japonezi se comporta ca niste lideri comunisti. In timpul saptamanii a fost cald si soare si temperaturile au ajuns pana la 24 de grade, iar de vineri s-a innorat si s-a facut frig. Sambata, dupa 3 a inceptut sa ploua si a plouat pana duminica seara. Asa, cat lucreaza poporul japonez sa aiba conditii bune de mers la munca, iar in weekend, cand nu au de muncitit, ploaie maiculita, ca face bine la agricultura.
Duminica era programat un gratar in parc in cinstea noilor veniti din camin. Insa cum vremea nu ne-a permis asa ceva, gratarul s-a transformat intr-un pranz cu bingo si wii, in sala de mese. Pe langa studentii noi si reprezentantii caminului: administratorul, mama de camin, seful de camin si sefii de palier, am mai fost invitati, noi, studentii straini. Pusi undeva in mijloc, la aceasi masa, ca sa ne vada cu totii. La intrarea in sala de mese am fost intamplinati si cu un cadou. Un gel de curatat fata si apa de curatat fata (sau cel putin asta am inteles eu ca sunt).

Nu pot sa spun ca a fost ceva nemaipomenit. M-am bucurat ca am mancat miel, fie el gatit in stil japonez si ca pentru felul 2, yakisoba, am putut sa ajut la gatit in bucatarie. A trebuit sa ma milogesc un pic de organizatori sa ma lese. Ei ziceau ca nu se cade ca eu invitat sa ajut, insa eu chiar vroiam sa intru in bucataria aia profesionista si sa vad cum se gateste. Dupa ce au inteles asta, mi-au facut damblaua si m-au lasat, mai mult sa ma uit, pe acolo.


Si s-o spun si pe aia dreapta, sunt dezamagit de astia noi veniti: nu le este frica de mine. Aia de anul trecut, si acum mai tresara cand ma vad pe la baie. Astia noi, sociabili, cum mau vazut au si venit repede sa faca poza cu maimuta (singurul caucazian prezent la petrecere) si mai ales ca eram imbracat cu pantalonii mei in carouri (ce nu sunt de pijama), cu ie si vesta.
Insa a fost o duminica reusita. Nu aveam niciun plan si nici vremea nu imi permitea sa fac ceva, asa ca a fost bine si in pozitia de maimuta.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare