Psycho

Dupa Stigatul inabusit al lui Oe a trebuit sa citesc ceva mai usor. Nu puteam sa stau fara sa citesc ceva, insa aveam nevoie sa diger acel roman ce m-a marcat atat de mult, deci aveam nevoie de o carte care sa nu ma solicite prea mult.
Si pentru ca planetele s-au aliniat in asa fel, am ales Psycho de Robert Bloch.
In urma cu aproape doua luni am vazut filmul Hitchcock, film ce prezinta povestea din spatele ecranizarii romanului Psycho. Filmul mi-a placut mult si atunci m-am hotarat ca e timpul sa revad celebrul film. Insa au aparut altele si am lasat filmul in asteptare.
Apoi am descoperit serialul Bates Motel, un serial inspirat din romanul lui Robert Bloch, ce il prezinta pe Norman Bates adolescent, proaspat mutat cu mama sa in celebrul motel.
Atunci a venit momentul propice pentru a citii romanul, si a vedea filmul dupa aceea.
In timp ce am lecturat cartea, mi-am dat seama ca uitasem multe detalii si ca alegerea facuta a fost una buna. Stiam ideea principala si asta m-a facut sa stau departe de trairi extreme, insa ma descoperit o carte bine scrisa. Asa stiu ce l-a facut pe Hitchcock sa aleaga acest roman si sa il transforme intr-un film revolutionar.
Cand ma documentam, am descoperit ca exista inca doua carti, carti ce nu au fost ecranizate de Hitchock si care nu au avut un succes atat de rasunator ca primul. Eu care am ideile mele fixe, m-am hotarat sa nu citesc continuarile pentru ca sunt prea multe carti bune in lumea asta ce asteapta sa fie descoperite de mine. Insa am hotarat sa dau o sansa tuturor filmelor din seria Psycho cu toate ca toate celalalte au fost niste filme nereusite.
Personajul Norman bates este inspirat din criminalul Ed Glen, ce a inspirtat si alte personaje ca Jame Gumb in Tacerea Mieilor, Leatherface in franciza de filme The Texas Chainsaw Massacre dar ai pe Bloody Face in American Horror Story: Aslyum
Pe curand...

Comentarii

Postări populare