Omleta cu creveti, spanac si praz

Intr-o zi, pe cand luam pranzul la restaurantul taivanez preferat, si ma uitam pe perete la pozele cu preparatele pe care le au in meniu, am descoperit o omleta cu creveti si inca ceva verde. Am intrebat-o pe chelnerita ce contine omleta si mi-a spus ca praz si spanac. M-a intrebat daca vreau s-o comand, i-am zis ca nu si am comandat o vita cu legume in sos de stridii. Insa omleta aceea mi-a ramas in cap si m-am gandit ca e un preparat bun pentru un mic dejun tarziu ca cel de duminica.
Asa ca, la supermarket, mi-am gandit tot meniul pe weekend in fuctie de creveti. Pentru omleta imi trebuiau vreo 4-5, insa o caserola cu creveti proaspeti contine vreo 15. Asa ca am ales sa fac pastele mele cu ton, somon si creveti si asa rezolvam problema.
Nu e mare filozofie sa gatesti o omleta, ceea ce mi se pare interesant aici e combinatia de ingrediente. Eu am folosit doua oua si am mancat preparatul la micul dejun, taivanezii o fac din 5 oua si o mananca la pranz.
Am inmuiat prazul si spanacul in apa cu ulei.
Apoi am adaugat crevetii fierti (mi-e mai comod sa ii cumpar deja gatiti, numai buni de pus in mancare, decat sa ii cumpar nepreparati, sa ii curat si sa-i fierb)
Si dupa un minut, cat sa prinda si crevetele un pic de gust de praz si spanac, am adaugat doua oua batute bine, asezonate cu sare si piper.
Pentru ca am o tigaie nasoala, am facut scrob, adica am amestecat oul si nu l-am lasat sa se coaca uniform.

Pofta buna!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare