Si caii sunt verzi pe pereti


Da, sunt un fan Dan Chisu. Va convine sau nu, sunteti fani si voi sau nu, nu ma intereseaza. Mie imi place tipul. Imi place atat de mult incat in liceu i-am citit cartea, cu toate ca avea un penis pe coperta.
Am fost odata la Noaptea Devoratorilor de Publicitate, eveniment ce il organizeza in fiecare an si mi-a placut ce treaba face acolo.

Asa ca am inceput sa-i urmaresc si filmele, atunci cand s-a apucat sa se ocupe de asta. Si pot sa spun ca mi-au placut toate trei. Website story mi s-a parut o o aroma proaspata in aerul uniform al cinematograifei romanesti, si apoi am vazut Ursul, ce a devenit filmul meu contemporan romanesc preferat.
Deci, am cautat cu regularitate "Si caii sunt verzi pe pereti", pentru ca vroiam sa-l vad. Si s-a intamplat asta ieri (Se vede ca sunt stresat si ocupat cu alte cele, nu mai am articole publicate cu 7 zile inainte).
E un film misto despre o realitate a zilelor nostre: promotiile la tigari si spamurile de pe calculator. Ce ne invata filmul? Daca tot fumam si participam la promotii, ar fi bine sa ne dam numele adevarat, ca nu se stie cand castigam, si sa nu credem in spamurile acelea care zic ca am castigat la Loteria Vietii n-spe mii de lire.
Imi place ca Dan Chisu nu ramane blocat pe aceasi distribuite si acelasi tip de film, ca ceilalti regizori contemorani, ci se joaca cu stilurile, si foloseste actori noi de fiecare data. Asa ca filmul asta nu e ca celalalte doua ale lui, e undeva la mijloc, e o comedie neagra, sau o tragi-comedie spumoasa.
Eu vi-l recomand cu drag.
Abia astept sa gasesc documentarul Youtube Bazzar si filmul Deja Vu. Intre timp Dan Chisu a terminat filmarile la Bucuresti NonStop. Ma bucur sa aud ca e activ :)

Pe curand...

Comentarii

Postări populare