4 filme

Saptamana trecuta am vazut 4 filme pe care as vrea sa vi le recomand, in caz ca nu le-ati vazut.

1. Lawless. Cu Shia LaBeouf si Tom Hardy in rolulile principale, filmul isi plaseaza actiunea in Virginia in perioada prohibitiei. Filmul prezinta o familie de trei frati ce conduc o afacere ilegala de alcool, si lupta acestora cu autoritatile. Cica povestea ar fi adevarata si asta explica de ce au ales-o ca tema de film. Pentru ca, ca sa fiu sincer, nu e o poveste extraordinara, ci doar interesanta pentru a intelege acei ani din istoria Statelor Unite ale Americii.
Filmul e destul de violent si de duce cu gandul la multe. Pe mine m-a impresionat degradarea umana in fata banilor si cat de multe sunt unii dispusi sa faca pentru a avea putere si bani.
Am auzit de film de la doua persoane total diferite in gusturi si de aceea l-am urmarit. Filmul nu e stralucit, cu toate ca are actori mari si joc actoricesc bun dar ceva il lipseste.





2. Premium Rush. Imi place mult Joseph Goldon-Levitt, deci urmaresc cam tot ce apare cu el. Filmul asta mi-a placut pentru idee. Posibil ca multi dintre voi ati auzit de acei curieri nebuni din New York, ce duc pachete in timp record, dintr-o parte a  orasului in alta, pe biciclete. Fara frane, fara teama, pe un salariu de catat, doar pentru adrenalina. Ei, filmul asta se baseaza pe aceste persoaneje. O companie de cureriat pe bicicleta, un triunghi amoros si un pachet foarte important ce trebuie sa ajunga undeva la un timp stabilit.
Da, povestea e un pic trasa de par insa filmul te tine in suspans pe intreaga lui durata.
Mie mi-a placut foarte mult.


3. Rock of Ages.  Sincer nu ma asteptam la asa ceva. Cand am vrut un muzical, am dat de un film despe muzica, iar acum cand am vrut un film despre muzica am dat de un muzical. Deci, filmul e foarte teatral. Daca aveti dispozitia sa ascultati o ora jumatate cantece bune, cantace de actori celebri, merita. Daca nu, nu va chinuti. Cand e lumea mai draga sar toti pe mese si danseaza.
Dar sunt nume de exceptie: Tom Cruise, Chaterine Zeta-Jones, Alec Boldwin sau Russell Brand.
Mie imi plac muzicalurile si mi-a placut ideea unui muzical pe rock. Povestea e captivanta si amuzanta in acelasi timp, insa mi se pare ca au cantat prea mult. Sau nu eram eu in dispozitie pentru un musical. Oricum filmul merita vazut, dar doar de cei care agreaza muzicalurile.


4. Chernobyl Diares. Aveam filmul asta in calculator, de mai bine de doua luni. Nu aveam chef de el. Ideea unui horror la Cernobal suna bine, insa 5.0 de pe IMDb, nu prea. Dar mi-am luat imima in dinti si l-am vazut. Daca va plac filele mediocre de groaza, merge, daca nu mai bine pas.
Filmul e produs de acelasi tip ce a facut si Paranormal Activity, de aceea pare usor filmat amator, posibil pentru a crea o senzatie de veridicitate a faptelor. In rest acelasi cliseu: niste tineri ce trebuiau sa petreaca o zi intr-un loc inspaimantator, raman peste noapte si unul cate unul incepe sa moara. Originalitatea consta in faptul ca nu e o padure sau o casa bantuita, ci un intreg oras parasit si pe deasupra si racioactiv.
Am fost amuzat ca filmul s-a filmat in Seribia si Ungaria si nu in Ucraina. Tot Europa, pentru americani...


Pe curand...

Comentarii

Postări populare