Proectii 3D de Craciun, in Shiodome

Duminica am fost in Shiodome pentru ca citisem pe net, dupa ce vazusem ceva la TV, ca acolo e o proiectie 3D de Craciun. Shiodome este o zona nou dezvoltata din Tokyo. Deschisa in urma cu 10 ani, zona gazduieste in cativa zgarie-nori sediile centrale de la cateva mari companii japoneze (SoftBank, ANA, Fujitsu), Nipon TV, hoteluri, mall-uri si muzee (Cu siguranta o sa mai merg odata acolo, ziua, sa vad muzeul publicitatii si fosta gara Shimbashi- prima gara din Tokyo, ce astazi gazduieste muzeul trenurilor). Noi am fost acolo doar ca sa vedem luminitele de Craciun, pentru ca pe site-urile de specialitate spuneau ca e cel mai reusit proiect de luminite.
Am facut cateva poze, cu zona noaptea, poze ce le puteti vedea in albumul Tokyo @night, de pe pagina de facebook a blogului, alaturi de poze din Odaiba.
Insa am facut si un filmulet de 6 minute, cu specolul de proiectii de pe una din fatada mall-ului din zona. Mie mi-a placut foarte mult spectacolul:


Pe curand...

Comentarii

Postări populare