Curry indian

Zilele trecute am mancat curry indian facut in casa si pentru ca am vrut sa invat cum se face am venit de dimineata sa asist la reteta. Reteta e o reteta cu poveste, ce a trecut din India in Anglia si pe care eu am aflat-o in Japonia de la un roman.
Abia astept sa ajung acasa si sa gatesc si eu asa ceva pentru ca stiu ca nepotului meu si verisoarei mele sigur o sa le placa.
Ingredientele necesare sunt: morcov taiat degetele (bastonase de grosimea unui deget mic), ardei de doua culori (verde si rosu sau galben si rosu) taiat fasii, ceapa tocata, cartof dulce taiat si el betisoare, gimbir dat pe razatoare si doi catei de usturoi zdrobiti.


Intr-o oala se adauga ulei si unt in cantitati egale. Dupa ce se incinge uleiul se adauga condimentele de curry: pudra de curry, turmeric si garam masala.

Dupa ce se formeaza o pasta din ulei, unt si condimente se adauga puiul:
Dupa ce se rumeneste bine puiul incep sa se adauge indredientele, dupa timpul de fierbere:
cartofii dulci:

morcovul:

ardeii:

ceapa:

si amestecul de ghimbir cu usturoi
Dupa ce toate acestea s-au rumenit usor, se sting cu suc de rosii si lapte de cocos.
Se lasa sa fiarba la inceput la foc mare descoperite

Iar apoi sa de focul incet si se lasa la fiert, cam o ora acoperite
Pentru acest curry se face un fel de salata de iaurt cu castravede si coriandru ce se pune peste curry la final.
Curry-ul gatit se aseaza pe un pat de orez sau se mananca cu nan (paine indiana)
Pofta buna!
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare