Fashion Victim (6)

Ceea ce e interesant la episodul de astazi, e ca toate pozele de azi, toate personajele de azi, au fost surprinse in 24 de ore. Primul persoanaj intr-o seara de sambata, ceilalti 3 a doua zi, duminica. Al doilea lucru interesant, e ca toate au fost surprinse in tren, mai putin prima poza, care e surprinsa in gara.
Sa inceapa spectacolul:
Domanisoara din imagine incearca sa fie un Arlechino feminin de exceptie. Geaca animal print, posetuta cu tinte aurii, fusta verde fosoforescent si ciorapi de senzatie. Un crac mov, unul verde, asortati la pantofi aurii.



Tipul din imagine avea nu numai o culoare la par ciudata, ci si o tinuta demna de rubrica asta. Geaca cu animal print, ca si domnisoara anterioara, pantaloni exrem de strampti pe picioare, si tenisi inalti, cu limba scoasa pe deasupra. Dar parul face toti banii: blond cu pete roz, si sa nu uitam de ochelarii de soare.
Nu e o o editie cu animal prind, ci doar s-a intamplat. Se pare ca e la moda sezonul asta. Tipul din imagine, vopsit blodn in cap, are o geaca animal print din musama lucioasa. A asortat la ea o pereche de pantaloni frenjuriti, decolorati ingriozitor de mult.
Pentru final am pastrat-o pe ultima aparitie din acea zi. Aparuse cu o statie inainte de destinatie si nu puteam sa o surprind pentru ca se asezasera doi in fata ei. Am asteptat sa iasa, am pozat-o si am iesit si eu. Tipa era mai inalta decat tipul de mai sus, tip surprins cu cateva statii inainte, in acelasi loc. Dar ce conteaza ca era ditamai caloaica cand ei ii place sa se imbrace ca un bebelus. A se observa maimutoii de la  telefon, si cei de la geanta. sa nu mai vorbim ca e roz din cap pana in picioare. Imi pare rau ca nu vedeti ce era pe sacosa de rafie. Sacosica era cu Barbie...
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare