La Multi Ani Lavinia


Fofo!!!
La Multi Ani!!!
Imi amintesc atat de bine primele zile de facultate. Spuneam ca nu vreau sa ma imprietenesc cu nimeni pentru ca am prietenii mei din liceu. Dar cand o vedeam pe ea, cum dansa si se simtea bine alaturi de gasca din Iasi, ma enervam si vroiam si eu. Am observat ca a fost pusa sefa de grupa asa ca la pedagogie am abordat-o. A doua zi mi-a facut cunostinta cu ceilalti si de atunci ne tot interlegem. Nu cred ca ne-am certan vreodata si mereu gasim sprijin unul in altul.
Nu am sa uit niciodata cum m-a sunat intr-o noapte sa imi spuna ca mama ei vrea sa se lase de facultate si sa se faca politist. Era atat de tarziu iar colegul meu de camera dormea asa ca am vorbit cu ea din baie, stand pe jos, razamat de usa. Intr-o noapte am primit un mesaj de la un coleg care ma intreba unde e intalnirea pentru Gradina Botanica. Eu nu stiam nimic asa ca nervos am sunta-o pe Lavinia si m-am luat de ea ca mie nu mi-a spus nimeni. Nici ea nu stia saraca.
Cate amintiri avem impreuna. Am fost la Vatra Dornei, am fost la atatea petreceri, am iesit de atatea ori in oras. Nu imi imaginez viata de la Iasi fara ea pentru ca e acolo cand am nevoie de cineva sa fie langa mine, e cea care imi da o palma cand o iau razna si imi reaminteste ca am mari probleme la mansarda, posibil ca imi cada daca nu o refac. Am invatat impreuna pentru examene, am iesit noapte in oras, am facut gratare, am mers la petreceri, nu mai zic ca-s pestele ei de la Oriflame.
O sa fiu mereu langa ea cand o sa aiba nevoie de mine si vreau sa stie ca se poate bizuii oricand pe mine, orice fel de problema ar avea pentru ca de acum stie ca ii sunt un prieten de nadejdie, un om pe care se poate bizuii.
La multi ani!!! Poop si abia atept sa ne revedem in toama!

Comentarii

Postări populare