Motivatie

NU mi-am motivat schimbarile la blog odata cu cele 300 de mesaje postate.
Ceea ce se observa cel mai bine sunt norii de la titlu. Am schimbat poza cu cartile cu acei nori pentru ca nu imi mai caut eul in carti, ci peste tot. Caut libertatea si cunoasterea si tanjesc la ceruri. Incep sa imi refac comuniunea cu cerurile si ma simt altfel. De aceea am modificat poza
Apoi am scos acel motto de la titlu. Nu se potrivea ca subtitlu. Blogul meu nu este un blog de prietenie ci un blog de stare asa ca subtitlul a fost si el modificat in "Unele lucruri raman doar pentru mine" pentru ca asa este. Nu scriu chiar totul pe blog. Nu sunt atat de egoist ca sa imi impart chiar toate sentimentele cu voi.
Motytoul l-am pus la informatiile despre profil si am modificat titlul din Interogatoriu in Motto. Acum pe ambele bloguri se poate citii frumosul citat.
Am mai scos bloguri din blogrol si am mai adaugat.
Cam atat, in mare..
Pe curand...

Comentarii

Postări populare