Prima dragoste

Acum cateva zile cand ma intorceam din voiaj a fost sa fie sa imi aduc aminte de prima dragoste.
Pe langa faptul ca treceam printr-un loc prin care treceam foarte des in acea perioada, ascultam si muzica care imi placea atunci foarte mult. Nu stiu cum a fost sa fie sa ascult pe drumul de la Poiana Teiului (Poana Larga) Kelly Family dar imediat mintea mi-a luat-o razna. De trei zile la asta ma gandesc. Au trecut 10 ani de cand a inceput totul, eram in '98. Ma gandesc acum ca eram un pusti de 11 ani, nepotul meu are acum 11 ani si e un tanc, iar eu ma vedeam atunci buricul pamantului. A durat 4 ani. A fost ceva ce nu o sa mai fie pentru ca in timp ce eu cresteam, in timp ce intelegeam mai mai multe, si dragostea mea pentru ea evolua. Ea vedea tgotul ca un joc. Uneori era cu mine, alteori se combina cu altii dar mereu se intorcea la mine ca la un prieten si i se parea poate normal sa mearga mai departe. Mie imi placea dar intr-un fel m-a distrus pentru ca s-a jucat cu mine. Si acum cand o vad mai tresar, si nu stiu de ce...
Pe de alta parfe a fost frumos perntru ca timp de 4 ani am evoluat impreuna, relatia ce nhu era relatie a crescut si s-a transformat. pas cu pas le-am facut cam pe toate si simplii prieteni numai puteam fii niciodata.
Azi, nu mai cred in iubire. Nu mai vreau sa cred. Se poate traii si fara ea. Mi se pare un drog ce te imbie iar apoi devii dependent si iti face rau. In schimb Kelly Family tot o sa ascult...


Pe curand...

Comentarii

Postări populare