La Multi Ani Vanesa!!!!


Pe Vaesa o stiu din clasa I. Am fost 12 ani in aceasi clasa insa nu dintotdeauna ne intelegem asa de bine. Cred ca dintr-a 7-a. Imi aduc aminte in clasele mici ca venea mama ei la scoala dupa ea impreuna cu cainele care era mai mare decat ea (si decat mine) cand se ridica in doua labe. Cum o venea devenea agitat si abia astepta sa isi "pupe" stapana.
Mi-o amintesc cu codite ciudate, nici la spate, nici intr-o parte, mereu stirga dar cu o voie buna si o energie debordanta.
Asa e si acum. Se suara cand ii spun Mama Leone, dar asa e. Ea ce cea pacifista, e cea care mereu vede acel putin bine in ceva rau, e cea care mereu ne impaca. Dar si cand rabufneste!!! Sa te fereasca Dumnezeu de dezlantuirea vanesei :)).
Ne-am mai certan noi, si mi pare sincer rau ca am facut-o sa planga de catevas ori dar ea site ca e prietena mea cea mai buna si o sa fu mereu langa ea, cand o sa aiba nevoie de mine.
mi dau seama de puterea prieteniei noastre tocmai pentru ca de doi ani ne vedem atat de rar dar mereu vorbim la talefon, pe mess (mai putin) si cand ne vedem ne intelegem atat de bine.
Ce misto a fost cand a venit la Iasi, acum, ultima data. Atat de bine m-am simtit cu ea!!!
Domne, cate amintiri!!! Liceul, tot liceul l-am petrecut impreuna, excursii, iesiri in Vigas la un 3 5 8, am stat in banca un an si ceva si 4 ani la franceza. Cat mai radeam in ore! Apoi erau duminnicile in care mergeam la film si Stela se ruga de mama sa ma lese, apoi intr-a 12-a a fost invers :))
Vanesa o sa ramana mereu in sufletul meu, o sa imi fie vesnic o foarte bina prietena, o persoana de suflet. Ma si vad la batranete italnindu-ma cu ea si vorbind despre ale noaste, despre batanreti, despre nepoti si despre noi :))
Imi pare rau ca e plecata in USA cu Work and Travel pentru ca ziua ei era evenimentul verii pentru mine. Imi lipseste acum mai mult ca niciodata.
Lov U si abia astept sa ne revedcem!!!
La MUlti Ani!!!!

Comentarii

Postări populare