Bacaul nu citeste din cauza ploii

Ieri, intre 2jumate si trei jumate, trebuia sa citim cu totii in Piata Tricolorului.
Am auzit de eveniment pe net si mi s-a parut o chestie ok pentru promovarea lecturii.  Lume trebuia sa se intalneasca in piata, sa citeasca o ora si sa doneze carte pentru elevii de la sate.
Partea cu donatul de carte ma depaseste pentru ca eu nu pot vinde, sau dona cartile mele. Nu sunt deloc zgarcit, dar totul pana la carti.
Pe la ora 3 fara ceva m-am indreptat spre locul de intalnire, cu kindle-ul in mana, sperand sa vad multa lume si sa gasesc un loc pe scarile Casei de Cultura unde sa citesc si eu.
Doar ca pe drum a inceput sa ploua, iar de la cateva picaturi ce cadeau razlet, in cinci minute a inceput rafala. Tot vedeam elevi si tineri ce se inepartau de piata, gribuluti si speriati de ploaie.
Cand am ajuns acolo, ploaia batea foarte tare. Mici grupulete de tineri se adunasera in piata, sub umbrele si asteptau donatii. Nimeni nu era acolo sa citeasca ci doar sa ofere ceea ce eu nu aveam, venisem cu e-book-ul. Nu era nimeni cunoscut pe acolo asa ca m-am oprit doar sa fac o poza si m-am intors acasa. Ploaia mi-a stricat planul de a citii pe centru. Poate alta data..

Pe curand...

Comentarii

Postări populare