Frumoasa toamna e primavara asta*

Sau Sunset Project

Saptamaan trecuta am incercat un proiect pe facebook-ul meu personal. In fiecare zi, la ora 20:20, ora aproximativa a apusului, m-am dus pe balconul camerei mele si am pozat cerul, respectiv apusul. Din pacate, din cauza vremii nasoale de saptamana trecuta, nu am prea avut parte de apusuri frumoase zi de zi.

Luni am avut parte de cel mai frumos cer. Plouase pana de curand si se inseninase aproape de tot cand apunea soarele


Marti am avut parte de o zi frumoasa. Soarele a radiat cald iar vantul usor aducea miresme de primavara in camera. Apusul a fost simplu si frumos ca ziua aceea perfecta de mai.

Miercuri a plout in draci. Zici ca era o zi de toamna si nu una de primavara.

Joi a plouat pana dupamasa iar spre seara s-a apucat din nou sa ploua.

Vineri a fost frumos toata ziua, pana spre seara cand a plouat usor, ca de primavara de data asta. Trecusem de la toamna la primavara, in sfarsit.

Sambata a fost furtuna de vara. A fost grindina, apoi a plouat in rafale de s-au unflat paraurile din jur si au indundat curtile oamenilor si drumurile si au luat garduri dupa ele. Spre seara se inseninase dar inca ieseau aburi din padure.

Duminica a fost o zi perfecta de primavara. Caldura cat trebuie, soare bland si vand cat sa adie usor. Spre seara insa s-au adunat nori negri si tare imi era frica ca o sa ploua luni. Pana acum nu s-a intampla asta.

Pe curand...

*Booha, sursa de inspiratie titlu, aici.

Comentarii

Postări populare