La final de sezon

A venit vremea cand mai marii televiziunilor americane ne anunt cine a trecut anul si cine paraseste jocul.
Anul asta patru comedii din cele pe care e urmaresc au fost anulate.
Trophy Wife e un serial ce nu a rezistat mai mult de un sezon la ABC. Cand i-am citit descrierea am zis ca o sa fie un esec total insa am ajuns sa il vad din greseala. Am desccarcat un alt serial si de fpt era asta... S-a dovedit a fi o comedie a la Modern Family despre o familie ciudata. Tatal, casatorit pentru a treia oara cu o bunaciuna blonda, imparte copii cu prima sotie, un medic dur si cu a doua, o hipioata ciudata. Au avut multe episoade bune si am ras cu pofta la aventurile lor.


Super Fun Night e o comedie cu Rebel Wilson ce nu a primit unda verde cu un sezon in urma pe FOX si si-a gasit locul, pentru un sezon, pe ABC. Era o comedie tare simpatica despre trei prietene (urate) tocilare ce decid sa se distreze in fiecare seara de sambata, facand ceva nou. Rebel e geniala si rolul pe care il interpreta era plin de umor. Si ca in orice comedie exista si un el, de data asta un englez sofisticat - seful ei de la munca, de care se indragosteste. Bine ca s-au grabit cu relatia si si-au dat seama ca sunt indragositi unul de altul din primu; sezon, ca daca ar fi continuat, mi-as fi dorit sa nu fie. Suntem in 2014, toata lumea stie ca dragoste din aia nu mai exista nici macar la TV.
ABC incepe sa anuleze toate comeiile simpatice. Anul trecut mi-au anulat Don't Trust the B* in Apartament 23, acum astea doua comedii misto...

Community e unul din cele mai aclamate seriale ale ultimilor ani. A avut norocul si nenorocul in acelasi timp sa fie difuzat pe NBC. NBC are cele mai bune seriale de comedie (30 Rock, Park and Recreation - care o sa mai aiba doar un sezon) pentru ca au in spate scoala de la Saturday Night Live si cele mai indraznete proiecte: Hannibal, Dracula (anulat dupa un sezon), insa sta prost rau tare in audiente.
Eu am vazut toate cele 5 sezoane ale serialului intr-un sezon, adica am inceput sa ma uit la el prin noiembrie. Mi-am dat seama ca serialul e pe moarte de sezonul trecut si ma asteptam ca sezonul 5 sa fie ultimul. Nu prea poti sa mergi la nesfarsit cu un serial despre un colegiu. Lumea mai termina scoala..

Suburgatory a fost un pariu reusit. Am inceput sa ma uit la el pentru ca il promovau la finalul episoadelor din Modern Family si m-a prins repede. Dupa doua sezoane s-a intamplat ceva si cei de la ABC au hotarat sa ii ofere un sezon scurt. Eram sigur ca acum il vor anula. Au taiat mult din buget, au scos persoaneje si sezonul asta a fost saracacios. Finalul era aproape...
Asta e serialul ce o sa-mi lipseasca cel mai mult, din toate cele enumerate mai devreme. Imi placea mult de Tesa, personajul principal si universul de Suburbie asemanator cu cel din filmul Nevasta Perfecta, ce era perfect ironizat de o adolescenta din New York.

Si pana la toamna se mai termina Californication si (din nou) The Killing. Iar sezonul urmator va fi ultmul pentru Park and Recreation,Cougar Town si Two and a Half Men si cine mai stie ce se va mai anula datorita audientelor slabe...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare