Goodreads 2014 Challenge Books

Odata cu Rubato am terminat challenge-ul celor de la Goodreads. La fel ca si anul trecut, mi-am propus sa citesc un numar de carti egal cu varsta mea, si am reusit sa ajung la numarul acela in mai putin de un an. Anul trecut am reusit sa citesc 26 de carti pana in iunie, iar acum am fost mai harnic (dar am si avut mai putine activitati extra-scolare).
Anul asta am continuat sa citesc multe romane japoneze pe care le-am alternat cu literatura romaneasca contemporana. Am citit multe volume de proza scurta (7 din 27), fara sa imi propun, asa s-a intamplat dar am si iesit din zona mea de confort si am citit o carte motivationala, una de antopologie si o carte tehnica intreaga (acus vine si a doua.)


 Dintre japonezi am citit:
trei romane de Ryu Murakami (Piercing, Albastru nemarginit, aproape transparent si Ecstasy)
Yasuni Kaeabata - Snow Country
Kobo Abe  - Femeia nisipurilor
Haruki Murakami - Tsukuru Tazaki cel fara de culoare si anii lui de pelerinaj
Hitomi Kanehara - Sarpe si cercel
Kenzaburo Oe - O experienta persoanala
Mari Asakasa -Vanille
Junkiro Tanizaki - Club Gourmet

Autori romani:
Radu Pavel Gheo - Doapte buna, copii
doua carti de Lucian Dan Teodorovici (Cu putin timp inaintea coborarii extraterestrilor prinre noi si Atunci i-am ars doua palme)
Mircea Diaconu - La noi cand vine iarna
Doua carti de Nora Iuga, una de poezi: Dictalografa de noapte si un roman, Sexagenara si tanarul
A.R. Deleanu - Imblanzitorul apelor
Florin Lazarescu - Timisul nostru special
Razvan Petrescu - Rubato

Antologii de proza scurta:
Best of Proza scurta anii 2000
Fictiuni reale

Autori straini:
Americanul George Sauders - Tenth of December
Italianul Paolo Giordano - Singuratatea numerelor prime
Spaniolul Luis Garcia Jambrina - Vise paralele

Am deja inceputa cartea 28 si am vreo 20 de carti (8 carti si vreo 12 e-book-uri) ce asteapta sa fie citite.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare