Am o stare mai naspa, va rog sa ma scuzati

Mi-a ajuns oarecum cutitul la os si ma ma enervez extrem de repede. Am niste sentimente ciudate ce mi se zbat in cap si cred ca zilele astea am fost cam ciufut cu cei ce au incercat sa vorbeasca cu mine.
Nu va scriu acum sa ca ca rog sa imi trimiteti mesaje de incurajare ci doar incerc sa ma justific.
Sunt 4 luni jumatate de cand sunt plecat de acasa. E prima data cand sunt atat de departe pentru atata timp. Japonia e total diferita de Romania si incercarea de adaptare imi consuma prea mult din energie.

Am vrut sa fac o nebunie si sa vin acasa in vacanta. Am asteptat bursa si am zis ca toti banii pe care ii am o sa ii bag in aceasta excursie. Insa nu imi ajung. Trebuie sa platesc caminul, telefonul si restul de bani nu imi ajunge pentru excursie. Si eram mai ieftin decat daca as fi cumparat deja biletul pentru la vara. Preturile sunt absurde... Chestia asta m-a demoralizat de tot. Si sper sa pot venii la vara acasa, chiar si cu mana in fund, cred ca eu as fi cadoul perfect pentru prieteni si familie (cadoul va venii in septembrie 2013 cand ma voi intoarce de tot, si voi avea zborul asigurat). Apoi mi-am zis ca imprumut niste bani si tot vin acasa. Am cautat pe net preturile si peste tot imi spunea ca nu mai pot cumpara biletul, pentru ca timpul e prea scurt. M-am dus la o agentie si am primit acelasi raspuns. Pentru zborurile internationale trebuie sa cumperi biletul cu o luna inainte. Iar singura perioada in care puteam sa vin e Februarie pentru ca in Martie, cu toate ca e vacanta, trebuie sa fiu in laborator.


Povestea cu laboratorul in vacanta a fost un alt lucru care m-a demoralizat. Pai ce fel de vacanta mai e asta, cand trebuie sa mergi la scoala?

Saptamana asta ma tras ca nebunul sa lucram la dizertatie, ca sa pot sa plec acasa, pentru ca trebuia sa cerem voie profesorului. Am ramas dezamagit cand din 6 pasi pe care trebuia sa ii rezolvam in 3 saptamani, ne-am prezentat cu 5, facut intr-o saptaman iar poful ne-a intrebat de ce nu l-am facut si pe ultimul.
Ne-a desfintat, spunandu-ne tot ce era gresit si nu a zis nimic despre ce era bine. Apoi am aflat ca asta e stilul. Japonezii sunt robotei ce trebuie sa stie ce au gresit si sa repare, nu au nevoie de o incurajare, ca mine, de exemplu.

Proful meu e un om extraordinar si un expert in domeniu insa nu e un bun petagog. Nu  inteleg nimic din ce incearca sa ne predea, si ne preda pentru ca nu avem acele informatii. Apoi exista bariera de limba. Nu intelege ce il intrebam si rapsunde la misto: da iar noi o luam de buna. Asa ne-a facut cu o tema si m-am strofocat 6 ore sa fac din cacat, ciocolata, pentru ca asta am inteles ca vrea, cand de fapt, vroia sa punem cacatul intr-o forma de ciocolata (scuzati metafora murdara, insa se trage de la stare).

Vreau sa ninga insa tot ce cade din cer, din cand in cand, e lapovita sau ninsoare uda. E frig si sunt balti peste tot...

Mi s-a mai rupt un dinte si credeti-ma ca am o igiena dentara buna si merg de 2-3 ori pe saptamana la dentis (inca). Am aflat ca nu sunt singurul cu probleme din astea, probabil ca e din cauza schimbarii de alimentatie.

Am un ten ca al unui adolescent la puberitate. Sunt plin de cosuri in jurul gurii, am un cos in frunte, de mai mult de o saptamana si nu imi mai trece, pielea mi-e toata burbucata, imi cade parul, am facut din nou matreata, sunt iritat pe scalp iar pielea de pe corp mi-e foarte uscata. Cred ca nu imi prieste apa de aici. Nu sunt invatat cu astfel de probleme de ten si lucrul asta m-a demoralizat. Nu mai spus ca ma apuca plansul cand vad cat par imi cade. Trebuie sa ma tund, insa mi-e ca platesc cacalau (200de lei minim) si ma ciundeste dracului ala.

Mi-am luat in sfarsit frigider (am facut o afacere- luat la mana a 2-a, vechi de 4 luni si am platit 66% din pretul lui initial) insa nu ma pot obijnui cu zgomotul pe care il face. E silentios rau, insa suna ca un cooler de calculator si ma trezesc in timpul noptii gandindu-ma ca am lasat laptopul deschis.

Vreau sa vina vacanta si poate dupa ce o sa dorm cateva zile si o sa vizitez cate ceva, o sa-mi revin. Pana atunci, stau sub presiunea asta, ce ma apasa din toate directiile.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare