Fata disparuta

In laborator exista un birou cu un calculator ce nu e folosit. In prima luna, pana sa ne vina calculatorele, ni s-a spus ca putem folosi acel calcultor, daca avem nevoie de calculator sau internet. Am intrebat al cui e calculatorul si ni s-a spus ca al unei tipe ce nu a venit inca.
Initial am crezut ca e al pachistanezei (si ea a venit mai tarziu, si BARFA: nu se mai marita, ca nu ii da voie statul pakistnez viitorului sot, sa paraseasca tara. Cica ea boceste in fiecare zi), iar apoi am uitat complet de el pana saptamana trecuta.
Eram intr-o seara in laborator si vorbeam cu Ikki (unul din doctoranzi), despre una, alta, cand am ajuns sa discutam despre web-site-ul laboratorului. Ikki spunea ca in fiecare an se update-aza cu noii veniti si ca eu si Hakan trebie sa ii dam o poza cu noi pentru site. Ne-am uitat pe site si am vazut o poza cu o tipa pe care nu o stiam asa ca am intrebat cine e. Ikki mi-a zis ca e o fata care nu a mai venit la scoala de la sfarsitul semestrului trecut, ca era la master in anul 1. Am intrebat daca e tipa al carui calculator e cel mereu liber si mi-a zis ca da. Am ramas tampit. Nu a mai venit la scoala din vara si nimeni nu ii foloseste calculatorul pentru ca e cel destinat ei. Am intrebat daca se stie de ce nu a mai venit si mi-a spus ca nimeni nu stie, ca nu raspunde la telefon.
Primul lucru care mi-a venit in cap e ca a murit, ca a fost rapita sau ca s-a sinucis. Ikki a inceput sa rada si mi-a zis: ca probabil nu a facut fata, probabil ca era prea obosita si i se parea prea greu si a renuntat. Iar de rusine nu raspunde la telefon. Ii este rusine ca a fost aleasa intr-un laborator bun si ca a dezamagit.
Mie mi se pare o comedie proasta. Adica bunul lor simt, in unele cazuri se duce la un extrem ridicol... Asta e: nu ai facut fata, ai o diploma de facultate, te angajezi, mergi mai departe. Nu pentru toti e masterul. Asta nu inseamna ca trebuie sa te rusinezi si sa nu raspunzi la telefon....
Pe curand...

Comentarii

Postări populare