Dorinte pentru noul an!

Aveam cateva obiceiuri interesante pe blog, iar unul din el e acesta. Sa scriu in prima zi din an ce imi doresc pentru noul an si cum a fost anul ce a trecut.
Citeam articolul de anul trecut si vedeam ca imi doream pentru 2011: sa evoluez. Anul asta vreau sa plec. Vreau sa vizitez si sa ma indragostesc. Vreau sa ma eliberez de incorsetarile societatii si sa zbor. Sa ma joc de-a copilaria, pe drumul maturitatii. Pentru ca e ultimul an in care mai am voie. Am plecat, am zburat, pana la celalalt capat al lunii, m-am indragostit de Japonia, insa mi-a trecut. Am copilarit cand am fost la Disneyland si mi-am indeplinit o dorinta pe care o avea copilul din mine. Am fugit la 8 grade celsius descult pe nisip spre mare, anul asta am avut curajul sa o iau de la capat, sa fac ceva ce multi nu au ocazia, deci a fost un an nebun si bun.
Dar imi lipseste jumatatea. Poate ca asta e cea mai mare dorinta pe noul an. Sa ma indragostesc de cineva, nu de ceva. Sa nu fie comlicat si sa fie ceea ce caut. Apoi imi doresc sa am ambitie sa imi schimb infatiarea. Am inceput sa slabesc usor, insa anul asta imi doresc sa slabesc mult. Imi doresc sa acumulez cunostiente, sa imi adun in 2012 toate creditele necesare pentru a termina masterul, sa am pe 2013 pentru cercetare. Si imi doresc sa acumulez multe cunostinte si sa imi termin in proportie de 70 % dizertatia. 2012 va fi un an al cunoasterii.
Pe curand...

Comentarii

  1. Re dorinte/rezolutii pt anul nou: vezi, just in case ca te intereseaza, ca am dat informatii insotite de cifre concrete re cum poate lumea sa isi imbunatateasca sansa de a-si implementa rezolutiile/dorintele facute cu ocazia anului nou pe blogul Amiutei (Anamaria), acolo sub ultimul ei post cu urari "Cateva cuvinte mici pt 2012".

    Fie ca le citesti sau nu, si fie ca-ti vor fi de folos sau nu, eu iti urez oricum Succes re indeplinirea scopurilor/telurilor propuse pt noul an 2012 + beyond, pt ca mi-a placut ca si tu iti faci planuri de viitor destul de organizate, desi poate nu la nivel chiar de plan cincinal, cum incerc sa-mi fac eu din cand in cand, cand ma apuca, (si de fapt e poate chiar mai bine, mai realist-flexibil asa ca tine, decat dictatorial-rigid ca mine) !

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult. Curios de fire am si citit ce ai scris pe palria Anei si am sa tin cont de sfaturile matematice pe care le-ai postat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ai un stil interesant pe jumatate in romana si jumatate in engleza si cu trimiteri pe wiki, asa cum imi place si mie :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare