Iute-iute

In limba hawaiiana wiki-wiki inseamna iute-iute.
Am realizat zilele trecute ca ar trebui sa le multumesc celor de la Wikipedia ca exista. Ar trebuii sa ii multumes lui Jimmy Wales si lui Lary Sanger ca au avut aceasta idee geniala dar si lui Bogdan Stăncescu, cel care a pus bazele Wikipedia Romania.
Fara wiki nu stiu unde as fi facut toate trimiterile cu informatii suplimentare de pe blog si nu stiu unde as fi aflat atat de usor informatii despre lucrurile pe care le caut.
Cea mai tare faza e ca am gasit informatii despre wikipedia, despre fondatori si despre organizatie cautuand "Wikipedia" pe site-ul lor.
Si daca tot sunt la acest capitol pot sa spun ca pe langa wiki mai folosesc si The Free Dictionary, site-ul ce pe langa dctionar, enciclopedie si wikipedia, ofera o gama larga de informatii plus acel box pe care il am si eu in stanga blogului, E un motiv sa imi vizitati blogul in fiecare zi, doar ca sa aflati lucruri noi de la ei.

Pe curand... 

Comentarii

Postări populare