PIMP my iPhone

Imi aduc aminte ca acum vreo 3 ani mi-am facut pentru prima data jailbreak la telefon, impreuna cu Q. Eram amandoi tarsiti si panicati sa nu se intample ceva iar Cydia la vremea aia era atat de greoi si nu prea imi placea sa il folosesc. Apoi cand mi-am facut update la soft, Andrei- prietenul meu de la Apple Store, mi-a pus si Installous insa nu prea intelesesm la vremea aia ce face.
Saptamana trecuta a aparut jailbreak-ul pentru iOS5. Si pentru ca am avut o saptamana un pic mai libera mi-am facut timp sa imi tunez telefonul.
Si dupa ce intr-o noapte si o zi l-am facut asa cum am vrut, m-am gandit totusi sa instelez si Installous, care apropos, e un program in care gasesti toate aplicatiile pentru care sa platesti in iTunes, pe gratis. Insa am accesat o alta sursa, care s-a dovedit a fi un virus, si mi-am frecat telefonul. Adica nu mai reactiona la touch. Asa ca am incercat sa il fac restore la ultimul backup insa tot nu a mers asa ca i-am facut restore de tot, cu reisntalare de soft, ceea ce m-a costat o noapte alba. Insa in 24 de ore telefonul meu a devenit perfect. Cydia ca Cydia, ca mi-a dat voaie sa il tunez, insa Installous e perfect. Cum nu am o carte de credit, nu am putut niciodata avea aplicatii calumea, doar ce imi punea timpul de la Apple Store. Insa acum in Japonia, chiar vroiam cate una alta, mai de bun gust (de la jocuri pana la programe cu care sa deschid sau editez documente de tip office). Deci acum am tot ce vreau.

Si de ce recomand Cydia?
1. Am scapat de sunetul de la camera foto (pe care il uram). In Japonia toate camerele au sunet pentru ca exista multi perversi ce fac poze pe sub fuste. Eu ascult Radio in drumul spre scoala, si daca aud o melodie care imi place si nu o stiu, imi fac print-screen la playlistul din radio.Din cauza sunetulul de la camera, si pentru ca sunt cu telefonul in mana, intr-un tren aglomerat, mereu cate una se uita urat la mine.
2. Pot sa imi pun ce tema vreau (Acum am una numita Legacy care teoretic costa, insa am cracuit si Cydia :))). Iubesc Winter Board si toate temele pentru telefon. Imi aduc aminte ca la inceput nu puteai sa ai imiagine de fundal pe iPhone, si cand mi-am facut jailbreak pe telefonul vechi a fost pentru prima data cand puteam sa pun imagine de fundal. Plus ca atunci cand trec de la o pagina la alta, iconitele se schimba invartindu-se (Barrel).
3.SBSetitngs e o aplicatie pe care, atunci cand atingi de la stanga la dreapta cu degetul partea superioara a ecranului, acolo unde e semnalul si bateria, iti apare o fereastra cu care poti sa activezi de la wi-fi pana la restartarea dispozitivului si refresh. Daca ii instalezi si Remove BG, si SBS Settings for Remove Bg, mai ai un butonel ce iti inchide toate aplicatiile deschise in backgorund, fara sa mai trebuiasca sa le inchizi tu una cu una. Iar daca vrei ca o aplicatie sa fie mereu deschisa, poti sa setezi sa nu o inchida pe aceea.
Plus alte zeci de aplicatii ca de exemplu una care iti deschide e-mailul pe ecranul de notification (atunci cand te duci cu degetul de sus in jos) sau cea care iti da voie sa iti puim5 aplicatii pe bara de jos.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare