Blog politic, ha ha!!!

Da stiu, al patrulea mesaj pe ziua de azi! Si comentarii la blogurile prietenilor mei. Am o vorba mai nou, Daca nu ai blog, sa-ti faci! Daca te duce capul. Mi-a venit ideea sa scriu un articolo poliitic, la moda.

Eu cu cine votez?

Stiu foarte bine cu cine votez. Din formare sunt Social Democrat si sunt mandru de asta. I fiecare padure exista uscaturi, nu trebuie sa aruncam cu pietre in altii cand si la noi e mizerie.

Cel mai tare ma amuza campaniiile electorale. Pld-ul a inceput primul sa isi puna afisele cu Stolo, care in fotosgop are o fata blanda. Apoi a urmat Becali. Am, mai observat si afisele de la PNT-CD, cu toti aia in opincute, amuzant. PSD-ul afise distante, serioasem, fara jocuri de vorbe.
Trebuie sa recunosc ca PNL are o campanie mult prea tare in camine. Cod galben. la inceput nu stiam ce e. Lipisera peste tot cod galben. Apoi au urmat prezervativele cod galben ce penetreaza europa si tot felul de autocloante cu cod galben ce ne recomanda sa mergem la cursuri, ce ne sprijina activitatile extracuriculare, etc. Amuzant. Da nu mi-au dat pixuri. Au fost in 14, in 7 nu. Imi bag picioarele, mie de ce nu mi-a dat pix? Eu is mai fraier. Cica aveau un super tex. Poftiti niste pixuri, prezervative si votati PNL. PD-ul il are pe basecu. Oups, e ilegal, nu ar trebuii sa se amestece. De fapt el e, teoretic, pe afise cdu uninominalul, dar e postat langa listele PD, si in acelasi til facut posterul, cu acelasi font si aceleasi culor. Oups. lavinia Sandru a vizitat caminul de la chimie si a vorbit frumos despre saracie, cum nici ea nu e bogata. Dupa doua ore iesea din mall incarcata.
Multa lume nu merge la vot, eu ma duc pentru a diua oara in viata mea. Acum voi fi acasa, nu in Iasi. Abia astept. PArca as fii copil mic, dar imi place sa ma duc la urne.
Pe curand.... Si gata cu politica

Comentarii

Postări populare