Vama, mai cosmetizata, mai urbana, dar aminteste de vechea vama

Nu am mers la Muse, la Deep Purple dar m-am bucurat de concertele, mici, studentesti, gratis
Mesaj in stilul lui Zuzu

Studentiada. Ziua 2. Concert Vama. In deschidere Adriana Rusu. Tipa care canta cu Tataee piesa NOi doi. Jenant, sincer, JENIBIL.
Urmeaza ceea ce era asteptat, Vama. Tudor Chirila , intr-o stare de zile mari. Arata bine, se vede ca iubeste. Piesele vechi au rasunat ca pe timpuri. Nu putea lipsea "Bed for love" noul lor single. Pe langa o melodie de pe noul album, ce a fost inspirata din relatia lor de dragoste, celalalte nu pre straluceau. Tot "Hotel Cismigiu", "NU am chef azi", ""V.S.T.", au fost cantate de studentii adunati. Atmosfera era incendiara. Parca nu simteai frigul (-4 grade), parca nimic nu mai conta, parca era vara. Show pe ...Domnule politist m-am turmentat... Frumos, dar lipsea ceva. Era o Vama cosmetizata, parca regizata. E Tudor plin de viata, dar parca era mai controlat. Oare a imbatranit? Oricum noi l-am ovationat, de fapt i-am ovationat. Stiu sa faca spectacol. Nu degeaba au fost chemati dupa ce au plecat si au mai cantat doua cantece printre care si "Vara asta". L-a inceput a incercat sa faca un pic de misto, fata de manelisti, un manifest, stricase piesa, dar isi revine repede si incinge atmosfera inainte sa plece acum de tot, cu toate ca toata lumea striga Vama din nou. Inghetasera, dadusera totul pentru public, un public ce zic, ca a fost pe masura lor.
Dar a fost o Vama fara "Vama Veche". Am tot asteptat piesa si am asteptat-o. Am crezut ca o vor canta cand s-au intors. Toti am asteptat-o. In schimb am avut o mostra de ceva. O noua piesa, de caterinca ce mie imi suna a combinatie de Taxi - Eutanasia si Zdob si Zdup cu un pic de umor ala Vama Veche. O piesa cu porcul ce nu vrea sa fie taiat de tataia pentru ca e european si vrea sa fie eutanasiat, sau sa petreaca Craciunul cu scroafa lui. Are sustinere din curte, gaina si in parlament, ceilalti porci.
Vama...
Se poate sa fie zi...
Se poate sa fie noapte...
Se poate sa fie vara...
La fel cum iarna poate fi.

Nisipul sa fie ud
Iar marea un pic amara
Nisipul sa zgarie lin
Iar marea sa fie murdara.

Vrei soare, soare iti dau
Sau pielea ti-e ruda cu luna
Pe stanci daca vrei te sarut
Sau in apa...mi-e totuna.

Sa pot sa te aleg dintr-o suta
In ochi sa ai inima mea
Sa-ncerc sa ma ascund de iubire
Dar sa nu te mai
Sa nu te mai pot uita

Iar noaptea sa ai pielea uda
Insetata sa tragi din tigara
Pe mare se aude sirena
Al tau san imi mangaie mana.

Povestea merge mai departe
Ca vantul din Vama Veche...
Eu nu pot sa mai continui
Caci eu mi-am gasit pereche.

Povestea merge mai departe
Ca vantul din Vama Veche...
Eu nu pot sa mai continui
Saruta-ma in ureche.

Am plecat la Vama Veche
Ca sa imi gasesc pereche
Am ajuns la Vama Veche
Si sunt apucat de streche
Stau pe plaja-n Vama Veche
Si-am sarutul in ureche
Doar pe plaja-n Vama Veche
Noi totï vom avea pereche.

Pe curand...

Comentarii

  1. Mey, ce sa fac si eu acuma?! Stii si tu cat de mult imi place muzica buna. Oricum, sunt hotarata sa fac orice fel de sacrificiu ca sa ajung la astfel de concerte. Nu mai ratez nimic! Si daca vorbesti de concerte studentesti, te invit la Preoteasa la un Iris, o Vama sau un Chilian.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu crezi ca important e ca mai exista totusi o Vama? Ca e veche sau noua, chiar nu mai conteaza...

    RăspundețiȘtergere
  3. de-abia astept sa ajung si eu la un concert vama...numai de dragul de a vedea diferenta...pentru ca acum...mi-e groaznic de dor de vama veche...si stiu ca o sa mi se para ciudat sa nu mai pot sa strig va-ma ve-che...oricum...mi-a placut articolul tau....
    @ambasadoarea: e destul de important ca exista vama ca formatie noua...care sa speram ca nu va ajunge o trupa ce va face muzica strict pentru a vinde..ci muzica de dragul muzicii, cum era vama veche la inceput...si e important ca inca se mai pot asculta in concerte melodiile vechi...pentru ca, recunosc, era pacat sa fie uitate...dar in rest...nu cred ca se poate compara vama cu vama veche...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare