Contor

56 de zile si 40 de articole. Asta e raportul pana acum. 41 cu asta... Imi aduc aminte cu cata incredere am inceput sa scriu si cat elan aveam. sufeream ca nu am unde sa scriu can eram undeva unde nu era net sau cand eram prea ocupat. Acum... Incep toate lucrurile cu elan si ma las pe parcurs. Nu stiu de ce... mereu gaseam ceva de scris. Acum... Am tras concluzua ca se transforma in ceva banal, mediocru. Dar nu am privit spre ce trebuie, nu am stiut unde sa ma uit.
Mi-am format un obicei. Sa intru in fiecare zi pe blog si sa citesc blogurile din blogrolul meu. Asa mai aflu una alta. De la monden, la literatura, la social si politica sau atitudine. Nu ma mai uit la tv ca inainte, si nu citesc ziare online, citesc bloguri. Am tv tuner as putea sa aflu stiri de pe Antean 3, preferatul meu sau de ce nu de pe Realitatea sau in cel mai rau caz N24. Dar nu citesc bloguri. Asa aflu ca Teo pleaca de la Romantica la prima, pentru ca nu se intoarce la antena, asa citesc romane nepublicate sau descopar alte bloguri pe care incep sa le citesc, exemplu blogul lui Iliescu. habar nu aveam de el. Am aflat de pe blogul lui, Adrian Ciubotaru, care scrie extraordinar. Citesc blogurile prietenilor mei sa vad ce au mai scris si apoi daca am insporatie, scriu si eu. Sau scriu direct si apoi citesc celalalte bloguri, atunci cand am io idee mareata ce trebuie pusa in opera urgent.
Citind de atatea zile bloguri am realizat o chestie. Nici oamenilor astia nu au zile extraordinare in fiecare zi, ci stiu ce sa scrie. Nu scriu despre ziua intreaga ci despre 5 minute altfel. Am sa incerc si eu asta!
Si cum mereu sunt bune schimbarile, o sa fac si eu una. O sa scriu si asa, despre lucruri ce par mici dar pot fii mari. Nu o sa fie numai un blog de stare, ci un blog posmodern, cu intamplari banale din vieti banale.
Brb... (ca sa nu mai zic "Pe curand..." pentru ca vreau sa scriu un alt articol imediat, dupa renovare)

Comentarii

  1. "56 de zile si 40 de articole" ... in care parca nu ai tinut cont de momentele de fericire... si ai plusat pe cele de suparare... 56 de zile si 40 de articole in care redai un sentiment sau o parere... sau pur si simplu scrii.

    Cuvinte calde, cuvinte dulci
    Cuvinte ce trezesc naluci.
    Cuvinte reci, cuvinte amare
    Peste care soarele vesnic rasare.

    Asa ca... scrie...
    Cuvintele nespuse raman in sicrie.
    Moarte dar niciodata uitate,
    Cuvintele dainuie in eternitate.



    In premiera versuri in romana :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare