uuu, cichi cichi cichi, uuu

Da, fac ca trenu', si nu pentru ca sunt nervos ci pentru ca vreau sa vorbesc despre calatorii cu trenul. Am venit dimineata in Iasi ca de obicei cu Sageata. Doar ca in dimineata asta era s-o pierd. tadadada... Era aproape gol, nu ca lunea dimineata cand din bacau trenul e plin pe jumatate. Cred ca eram vreo 7 in tot vagonul. Perfect. Am pututt sa dorm pana la Roman cand a venit un "domn inginer" ce avea loc langa mine si m-a poftit sa imi iau geaca de pe scaun. Inca jumatate de ora de somn.Pascani. Aici s-a spart conducta. S-a umplut trenul. Asa ca am avut ce auzii. Bine ca nu a mai fost vreo bunica care sa imi povesteasca viata ei booooring. In fata mea domnul agent cu 4 liniute de politie cu domnu comandant mergeau la Iasi pentru a-l ajuta intr-o problema pe domnu agent. "Stai linistit ca se rezolva. Doar est omul meu si eu am cunostiinte la judeteana" Nenea agent respectos cu sefu care il ajuta i-a carat diplomatul si i-a adus ziare. Click si Cancan. Ziare serioase... Paralel cu mine era doamna contabila de CeAPeu. Mirosea a dulap de baba (adica a naftalina si miros inchis) si a calculat tot drumul niste chestii, intorcand cele trei foi pe care le avea de pe o parte pe alta, iar la sfarsit a trecut totul "pe curat", adica pe spatele biletului de tren. In fata dumneaei era mama panicata care isi suna fata sa vada daca s-a trezit, apoi daca s-a spalat, apoi daca s-a imbracat, apoi daca amancat si in final daca a plecat la scoala. Ea mergea la doctor. A sunat de trei ori doctorita sa-i spuna ca ajunge, azi si la ora 8 jumate, daca nu o deranjeaza.. Se intorcea intr-un fel cu spatele cand vorbea la telefon. Undeva mai in spate mai erau doi care vorbeau despre masini si de ce l-a lasat pe unul din ei masina si a trebuit sa vina cu trenul. Dar cea mai tare discutie se auzea de undeva din spate si era despre alegerile europarlamentarilor. Tot romanul face polititca, ca Moromete. Citisera ei prin ziare de unul si de altul, toti coruptii, mai ales aia de la "Renel" si de la "Asociatii". Cel supara pe povestitor era ca iar se aleg persoane care nu o sa faca nimic. Auzeam nume de partide, PSD, PNL, PD dar nu stiu exact la care era de bine sau de rau.
Traim intr-o societate balcanica. Peste tot vezi tot felul de persoane si auzi tot felul de discutii. Dar ce rost ar mai avea un drum cu trenul cand iti uiti castile de la telefo acasa si nu ai cum sa asculti muzica fara astfel de intamplari.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare