Despre dans si sex


Se spune ca exista lo legatura intre cum danseszi si cum te misti in pat. Multa lume spune asta. de curand cineva i incercat sa ma faca sa cred ca nu este asa, dandu-mi un exemplu concret. Dar a vazut totul dintr-un unghi gresit. Exista ceasta legatura. Exemplul concret ce mi-a fost dat pentru a-mi spulbera conceptul facea parte, ca si alte persoane pe care le stiu, din categoria Teoreticieni. Din aceasta categorie fac parte persoanele care danseaza tepretic, dupa norme, dupa pasi invatati la scoala. Aceste persoane sunt frigide in pat, isi incep viata sexuala tarziu si nu sunt deschisi la nou. Exista o alta categorie, Goofistii, sunt genul care cand danseaza se maimutaresc. Sunt copilarosi. In pat au acelasi comportament, se joaca cat mai mult pentru a amana actul sexual in sine sau il privesc ca pe un joc, atunci cand sunt mai maturi. Ii recunosti pe ringul de dans, sunt aceeia care mereu se maimutaresc, sunt exhibitionisti si niciodata nu danseaza un dans slow sau se feresc de apropieri. Preferatii mei sunt Pasionalii (cine nu si-ar dorii asa o femeie - ca barbat). Ei sunt cei ce pun pasiune in ceea ce fac, orice dans il privesc ca pe un ritual, punand suflet si facandule placere sa o faca.
Aceasta a fost un tip de clasificare, dar mai sunt si altele. Modul in care dansezi spune multe despre personalitatea ta, respectiv cea sexuala. Persoanele rusinoase, ce nu danseaza nici nu au relatii sexuale. Cei ce sunt fericiti, chiar mandrii, in pielea lor arata asta prin dans, dandu-ti de inteles ce fac in pat. Sunt persoane care sunt timide la inceput, dar dupa ce cunosc persoana mai bine, si dupa ce au luat ceva la bord, devin deschisi, lasand la o parte prejudecatile.
Priveste-te pe tine, cum dansezi si ce faci in pat si o sa vezi ca am dreptate. Nu fii furios ca poti fii tradus atat de usor si nu incerca sa trisezi. Adevarata fata iese in totdeauna la iveala. E interesant sa te uiti la oameni cum danseaza si sa te gandesti la cum sunt in pat. Nu iti recomand sa faci din asta o pasiune, e ciudat. Eu nu am privit ore in sir persoane si am analizat asta. Am tras aceasta concluzie dupa ce am avut discutia care spulbera aceasta concluzie si atunici am revazut in cap anumite persoane pe cere le cunosteam mai bine... si am facut paralela cu modul in care danseaza.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare