Greva

Uitandu-ma la cronica carcotasilor am aflat ca Nuti Udrea si-a facut blog. Daca si cea mai blonda prezenta din politica, o persoana ce schimba pardidele si culoarea polititca ca si chilotii si isi inseala sotul cu cel mai sus om din stat are blog, eu intru in greva de scris. Nu am sa mai scriu o perioada. Chiar e o moda saai blog??? Eu nu am blog pentru ca e la moda ci pentru ca am impresia ca am ce sa spun, ce sa exprim. Acum cateva zile si-a mai facut cineva ce nu are nici o reaba blog pentru ca e lamoda. Sunt la moda bluzele in carouri, luati-va din alea nu va faceti blog daca nu aveti ce spune, doar ca sa dea bine la status sau in societate. Deci greva pana imi trec dracii. Oare si mainarul Presedinte are blog sau doar hotline???
GREVA!!!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare