Sentiment

Trece timpul... Nu stiu cand au trecut 7 saptamani din semestrul asta nenorocit. O tema si o lucrare la Rm (vin urmatoarele in 1-2 sapt), partial la fizica, lucrare la GD. Plus ca ar trebuii sa am apuc de temele la statica dar sincer sunt varza si am o tarsa ca niciodata. Sunt 6 credite, totusi. M-am zbatut mai mult pentru 2 credite la engleza...
Trece timpul... parca mai ieri ma apucasem sa citesc o carte si am lasa-o din mana ca eram obosit. Au trecut 7 de cand nu am mai citit.
Aceasi poveste. Filme. macar de-ar fi bune.
Trece timpul... si nu fac nimic concret cu el. Prea putin il fructific asa cum vrea. iare incep sa disper. Vreau lucruri marete, vreau pasiune(ha ha), vreau actiune, nu statica(hi hi)
Disper. Termin de vazut filmul si ma culc. maine frec menta, din nou. Disper
Pe curand... Scriu mai rar pe blog!!! De ce? pentru ca nu mi se intampla nimic. Cateva baute si discutii sociale (ca sa nu zic barfe) pe culoar, cu vechi vecini.
Ma repet (formulare de cacat, dar voita): Trece timpul...
disper!!!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare