Meteo

Cand chiar nu ai ce sa vorbesti cu cineva, cand toate subiectele ce puteau fii abordate s-au cinsumat sau cand nu ai nici o tangenta cu persoana respectiva, vorbesti despre vreme. Este ultimul subiect pe care il abordezi. Daca ai ajuns la vreme, e groaznic insemna ca nu ai ce vorbii cu persoana respectiva.
Despre vreme te intreaba si bunicii cand vorbesti cu ei la telefon. "Cum e vremea acolo, tot frig ca aici? A plouat, ca aici doar putin". Acum cateva zile vorbeam la telefon cu o buna prietenea de-am mea ce mergea in drum spre teatru si se plangea cat e de frig si m-a intrebat cum e in Iasi. Am busit apoi amandoi imedi in ras pentru ca ne-am dat seama ca urm,a sa discutam despre vreme. Si atunci am spus. "E un subiect ce se discuta in lumea buna in Anglia", la care ea "Bunica-mea nu face parte din lumea buna din Anglia si nu ma intreaba de vreme pentru ca asa intreaba englezoicele. E subiect de babe!"
Pe curand....

Comentarii

Postări populare