O seara in bacau alaturi de gandacel :p




Frumos acasa... Intotdeauna mi-a placut Bacaul ca oras, ca oameni, ca loc. Am mai tot venit pe acasa la 2-3 saptamani dar sincer nu l-am colindat sa vad ce mai e nou. Si ieri hopa tropa m-am urcat in gandacel (asa-i spun masinutii, ca e mica si se baga peste tot) si m-am plimbat prin oras. Nimic nou la prima vedere. Mobilier stradal, aviziere din acelea mari, circulare de care sunt in ficare oras mare.
A venit seara si am iesit ca de obicei pentru incalzire in Ania. Gol, nici un om, doar noi si inca o masa. Dupa ce ne-am baut ceaiurile am plecat in cautarea de atmosfera. am vrut sa mergem in Traffic pentru ca eu nu am apucat sa merg de cand s-a redeschis, dar am descoperit ca s-a renovat "Latinul" dar dupa ce am vazut ca e roz si cu bar pe mijloc nu am mai intrat. Asa ca ma ales Texas care e Western mai nou. Foarte misto locul. Cand mergeti in bacau mergeti acolo. M-am simtit foarte bine... Si ca de obicei am incheiat cu Cafee de Theatre.
Bacaul e plin de cafenele, baruri si cluburi. MAcar pentru asta merita vazut.

Comentarii

Postări populare