Prima zapada













Cand m-am trezit dimineata, am deschis calculatorul si m-am dus la baie sa ma spal. Ca de obicei. Nimic nou. O zi de marti ca toate celalalte. Ma uit in lista de mess si vad la Lulu! status "Zapadaaaaaaaaaaa". Imi zic in minte "Saraca de ea atat de mult vrea zapada ca si mine."Nu mai credeam ca o sa ninga. Prea multe tzepe de mess mi-am luat... Uita-te pe geam ca ninge sau telefoane ca ninge in Copou, daca in tudor ninge. Azi nu mai gustam nici o gluma, nu vroiam sa-mi mai iau o teapa. La o ora dupa ce ma trezisem, stomacul meu dadea semne de nerabdara. Trebuia sa mananc si eu ceva. ieri toata ziua doar un senwish. Mu mai suporta saracul. Si atunci minunea... Can am iesit din camera am vazut pe geamurile de pe culoar ca e zapada. M-am umplut de bucurie si m-am intors sa ma incalt si sa imi iau o geaca sa ies un pic. Aqm facut pozele astea de pe geamurile de la etajul 2, ca asa am vazut eu pentru prima data zapada anul asta. Astea au fost primele imagini. Sper sa mai tina, sa nu se topeasca pentu ca aud cum picura apa, deci deja s-a incalzit si zapada se topeste. :(
P.S. Nu aveam cu m sa vad ca e zapada afara, din camera, pentru ca am jaluzele si nu vad prin ele, daaaah!!!!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare