Ce sfarsit de saptamana...

Joi oarecum dimineata a venit Vanesa in Iasi. Doamne ce dor imi fusese de ea!!! Atata timp nu am vazut-o. Nu am stat prea mult si am plecat spre inserat la Plopii fara sot si apoi pe releu pentru o mica plimbare. obositi am servit o tequila si o bere care deja ne-a dat pe spate. Vineri, dupa ce mancasem un pic am hotarat sa facem inca o plimbare. Hai la Suceava, nu hai la Vaslui, nu hai la Piatra sau de ce nu chiar la Bacau. Insa am ajuns pana la Roman unde ne-am plimbat prin parc apoi am baut o cafea si l-am lasat pe Rasta acasa.
A urmat uun joc de Boltz, la mine in camera, in urma caruia m-am facut prastie iar sambata, mahmuri am fost prinsi de administratora cu vanesa in camin. Nu cred ca voi avea probleme pentru ca nu are cum sa demonstreze ca ea a dormit peste noapte in camin si mici nu cred ca isi doreste asta.
In loc sa dorm toata ziua, ieri mi-am tunat telefonul. Astfel este un Pineapple. Dupamasa si seara i-am dedicat-o lui si diferitelor programe.
M-iam facut si somnul, de 13 ore si m-am trezit pe o vreme ca dracu. E frig si ploua. Cum mai mergem la concert. Da, azi e Romanian Music Awarts, la Iasi. Sper sa nu ne muram prea tare.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare