Pheonix

Am mai scris de nenumarate ori, despre cum mi-am pierdut toate pozele de pe blogger, si despre cum am pierdut, astfel, photoblogul. Insa acum o luna am avut curajul sa o iau de la capat. Sa sterg tpate articolele, ce acum erau o mimagine neagra, cu un triunghi gri pe mijloc, in interiorul caruia era un semn de exclamare. Pot spune ca e un nou blog, insa el a fost creat in 2008, pe 15 ianuarie, acum aproape 4 ani. In 2008 eram foarte activ in blgosfera, visam ca e lumea mea, o lume unde pot sa ma plang despre tot, era normal pentru mine atunci, pentru ca nu aveam nici o idee, unde e acel Eu pierdut...
Pe 13 octombrie 2008 am lansat Horea Sibisteanu - Povesti Urbane. Un blog ce se vroia sa fie si mai de nisa. Un blog pe care anuntam ca voi scrie rar, un blog ce era si este pe sufletul meu. Insa am uitat de el, nu am mai avut timp, sa ma impart in atatea locuri, plus ca renuntasem sa scriu si aici.
Astazi l-am relansat. I-am schimbat interfata, am renuntat la bennereul (ce nu mai aparea pe blog, insa eu il aveam salvat undeva...) ce era ca si titlu, benner facut de bunul meu prieten Alex (insa cred ca acum nici lui nu i-ar mai fi placut), am pus o tema prestabilita, m-am jucat la culori, la fontri si am scapat de ael gri si rosu, culori care il defineau, si a devenit un verde inchis. Are un ceas interesant si motivatia blgoului ca header, apoi, in jos veti gasii articolele.
 Apoi m-am jucat un pic si cu photoblogul, pentru ca acum sunt mai multe postari si am putut sa ii dau o alta infatisare (tot una prestabilita de la blogger- insa sunt bune) pe care am mai modificat-o un pic. E turcoaz...
Acum arata toate cat de bine, si seamna cu acesta, cel principal. Sper sa va placa si sa le vizitati din cand in cand, mai ales ca sunt poze noi pe photblog, si un articol amuzant si interesant pe povesti urbane.
Deci nu uitati de:
 Horea Sibisteanu - Joaca de-a fotografia
si
 Horea Sibisteanu  Povesti urbane

Pe curand...

Comentarii

Postări populare