Adio Malina...

Mereu am fost un fan al emisiunilor muzicale. De la Scoala Vedetelor, Mamaia, Eurivision, Cerbul de Aur, Star Factory, Megastar, pana la Factor sau Vocea Romaniei, pe toate le-am urmait.
Malina Olinescu a fost fvorita mea la Scoala Vedetelor si din cand in cand dadeam un search pe Google sa aflu ce mai facei.
Astazi, cand am deschis Facebook-ul si am vazut linkuri de la Antena 3, Adevarul sau Gandul ca s-a sinucis un nod in gat mi s-a pus si mi-au dat lacrimile. Stiam ca odata si odata tot o sa o mai vad la tv, la o emisiune fara audienta ce se zbate sa primoveze muzica de calitate avea sanse sa apara. Insa azi, la fel ca Laura Stoica, la fel ca Madalina Manole, am certitudinea  ca nu o mai vedea.
Iar tot azi facebook-ul si statusurile de mess vor avea linkuri de Youtube cu cantecele ei. Pentru ca asa suntem, ne aducem aminte de valori cand le pierdem...
Insa nu o pot ierta pentru ce a facut. A incetat sa lupte cu viata, alegand sa se sinucida, lasand in urma o mama, ce este o persoana publica, ce va fi vanata de televizini pentru audiente si cancan si un fost iubit ce v-a traii toata viata cu gandul ca o femeie s-a sinucis pentru ca a parasit-o.
Dumnezeu sa te ierte... Fie-ti tarana usoara...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare